SPLOŠNI POGOJI NAKUPA V SPLETNI TRGOVINI hummel.si

  1. POSTOPEK NAROČILA IN NAKUPA
  2. NAČINI PLAČIL
  3. CENE
  4. REGISTRACIJA UPORABNIKOV
  5. DOSTAVA IN DOBAVNI ROK
  6. VRAČILO BLAGA/ ODSTOP OD POGODBE
  7. REKLAMACIJE
  8. REKLAMACIJE IZDELKOV, POŠKODOVANIH MED PREVOZOM
  9. DOBAVNI ROK
  10. OMEJITEV ODGOVORNOSTI
  11. OMEJENA PRAVICA UPORABE
  12. ZAŠČITA ZASEBNOSTI
  13. NAKUPNA POGODBA
  14. PRITOŽBE IN SPORI

SPLOŠNI POGOJI NAKUPA V SPLETNI TRGOVINI hummel.si

Vsebina spletnih strani hummel.si je last podjetja Reakt d.o.o (v nadaljevanju ponudnik). Z uporabo spletnih strani hummel.si uporabniki sprejemajo objavljene splošne pogoje poslovanja, ki opredeljujejo delovanje spletne strani hummel.si, pravice uporabnika, obveznosti ponudnika ter medsebojni poslovni odnos.

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo.

Reakt d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev na spletnih straneh hummel.si kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče. Podatki o izdelkih, pogojih poslovanja, spletni aplikaciji in ostale informacije v spletni trgovini so na voljo le v slovenskem jeziku.

1. POSTOPEK NAROČILA, MOREBITNIH POPRAVKOV IN NAKUPA 

Postopek nakupa:

  • V spletni trgovini najdete željeni izdelek in kliknete nanj. Odpre se vam nakupni meni, t.i košarica, v kateri najdete natačnejše informacije o izdelku, sestavi, ceni, akcijskih cenah, času trajanja akcij(e), stroških dostave, velikostih izdelka, ki so na zalogi. V primeru, da želite imeti isti izdelek v več velikostih, morate za vsako posamezno velikost opraviti/ponoviti postopek vlaganja v nakupno košarico.

    V tem koraku morate določite količino in tudi barvo, če je izdelek na voljo v več barvnih kombinacijah. Če nič ne vpišešete, se avtomatično izbere en kos. S klikom v košarico greste v naslednji korak nakupa.

  • Če želite več izdelkov lahko nadaljujete z nakupi (klik na nadaljujte z nakupi) ali zaključite nakup (klik na zaključi nakup). Če imate veljavno kodo za popust, jo lahko uporabite v tem koraku.
    Če ste pomotoma zgrešili željeno količino ali barvo kliknete na povezavo Uredi in posodobite željeno količino ter nadaljujete z nakupom. Če na začetku niste izbrali pravilne količine, jo lahko tukaj popravite v okencu: Količina.

    Če ugotoviš, da ne želiš izbranega izdelka v košarici, ga lahko odstraniš s klikom na ikono koša, čisto na desni strani, če se z miško postaviš na koš, se ti bo izpisal tekst: Odstrani. Tukaj je navedena cena posameznega izdelka, strošek dostave in znesek davka na dodano vrednost. V primeru, da je izdelek pravi, prav tako količina, vi pa želite dodati več izdelkov v košarico, kliknite na gumb Nadaljujte z nakupi. Za vas smo naredili tudi tudi izbor artikolv, ki bi vas mogoče zanimali. Ta izbor najdete na levi strani. Dodate ga s preprostim klikom na gumb V košarico.

    Klik na Zaključi nakup, vas popelje v naslednji korak. Postopek nakupa lahko kadarkoli prekinete. 

  • Izpolniti morate podatke za račun. Polja, ki so označena z zvezdico morate obvezno izpolniti. Če katerega od teh polj ne boste pravilno izpolnili, vas na to avtomatsko opozori program. Nakup v naši spletni trgovini lahko opravite tudi brez registracije v Moj račun.

    Najprej izpolnete
    Polje 1: Podatki računa.  Polja označena z zvezdico (*) so obvezna (ime, priimek, E-mail, naslov, mesto/kraj, poštna številka, telefon).

    V polju 2: Način dostave, je prikazano podjetje, ki bo vaš paket dostavilo.

    V polju 3: Način plačila izberete s klikom na krogec, način kako želite račun poravnati (po povzetju ali po predračunu)

    V polju Pregled naročila, pa še enkrat preverite Ime artikla (spodaj je navedena tudi izbrana velikost).

    V tem polju lahko še vedno spreminjate (naredite željene popravke) količino izbranih izdelkov: klik na puščico navzdol – zmanjša količino, klik na puščico navzgor – poveča količino. S klikom na ikono koš na desni strani, pa ta izelek še vedno lahko odstranite iz Hitre blagajne in s tem tudi iz košarice. V pregledu naročila se vam izpiše tudi skupni znesek za plačilo.

    Če ne želite prejemati naših e-novic, izklopite kljukico v okencu pred Želim prejemati e-novice

    Spodaj lahko dodate tudi svoj komentar, opombe k naročilu. Vpišite tekst v prazno polje.

    Če imate veljaven kupon za popust in ste ga pred tem pozabili vpisati, lahko to še vedno storite tu: kliknite na gumb Uporabi kupon, spodaj na sredini.

    Če ste s svojim naročilom zadovoljni, nakup zaključite s klikon na gumb: Kupi zdaj. S tem se tudi zavezujete k sklenitvi nakupne pogodbe in plačilu naročila. 

    V tem koraku se lahko registrirate na spletni strani in ustvarite svoj račun in/ali označite, da želite prejemati e-novice. 

  • Če je bilo vaše naročilo sprejeto, se vam bo v spletni trgovini izpisalo Vaše naročilo je bilo sprejeto in številka vašega naročila. Na vaš e-naslov boste prejeli vse podatke o vašem nakupu. Vsi ostali postopki so opisani v Splošnih pogojih.

  • Na spletni strani hummel.si je možen nakup izdelkov, predstavljenih v spletni trgovini. Te izdelke lahko kupec iz Slovenije posreduje tudi tretji osebi znotraj Slovenije. Nakup je možen tudi za kupce iz Hrvaške in Bosne in Hercegovine.

  • Naročilo v spletni trgovini hummel.si je oddano, ko uporabnik prejme avtomatsko elektronsko obvestilo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Pogodbo lahko z upravičenimi razlogi tudi prekinete. 

  • To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da se je pričela vršiti odprema. Naročilo bo potrjeno najkasneje v 2 delovnih dneh po oddaji naročila prek e-pošte, sporočila SMS ali telefonskega klica.

  • Kupec ima eno (1) uro časa, da prekliče naročilo.

  • Ko je naročilo v roku ene ure dokončno potrjeno, se obdelava nadaljuje. Ponudnik bo potrjena naročila v spletni trgovini hummel.si obravnaval kot nepreklicna. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo potrjeno s poslano e-pošto na velenje@hummel.si ali prek obrazca za odstop pogodbe, ki ga najdete v 6. poglavju Vračilo blaga / Odstop od pogodbe. 

  • Ponudnik lahko naročilo zavrne, če sumi, da je prišlo do zlorabe spletnih strani hummel.si.
    S potrditvijo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.

  • Prikaz dobavljivosti izdelkov v košarici je informativnega značaja in se lahko v času do obdelave naročila spremeni. V posameznih primerih se lahko zgodi, da katerega od naročenih izdelkov ponudnik ne more poslati takoj, ker je že prodan. O nadaljni razpoložljivosti izdelka/ov ponudnik kupca obvesti v čim krajšem roku, pri čemer so uporabljeni kontaktni podatki posredovani ob naročilu. Če ponudnik nima blaga na zalogi, slednje pa je na zalogi ponudnikovega dobavitelja, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Ponudnik bo skušal kupca čim bolj ažurno informirati o časovnem roku dobave blaga. Če je dobavna doba nerazumno dolga in/ali daljša od roka, ki ga zagotavlja ponudnik in kupec ne želi več čakati, lahko to sporoči ponudniku po e-pošti na velenje@hummel.si, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, druge izdelke iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral.

Ponudnik blago, ki je na zalogi ali pride na zalogo od ponudnikovega dobavitelja, v najkrajšem možnem času v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Darila

Kupec iz Slovenije, lahko svoje kupljene artikle nameni tretji osebi kot darilo. Oseba, ki jo kupec želi obdariti, mora imeti naslov dostave v Sloveniji, blago pa se plača po predračunu, ki ga kupec dobi na posredovani e-naslov. Ponudnik bo poskrbel za dostavo darila obdarjencu po plačilu predračuna s strani kupca. Za učinkovito dobavo daril je najbolje, da se kupec obrne na ponudnika po elektronski pošti velenje@hummel.si in/ali mobilno številko +386 (0)41 72-1923.

Darilni bon

Kupec iz Slovenije lahko naroči in kupi darilni bon za trgovine hummel v apoenih 10, 20 in 50 eur. Bon je možno vnovčiti v trgovinah hummel v Velenju in v BTC City v Hali 12, kjer je upravljalec hummel »cornerja« podjetje Mega let d.o.o. Darilni bon dostavljen v roku 2-3 delovnih dni.

2. NAČINI PLAČILA

  • z gotovino ob prevzemu blaga (dostava z GLS, paketno distribucijo)
  • plačilo po predračunu po potrditvi Reakt, d.o.o. o dobavljivosti blaga

Prodajalec kupcu izda račun z razčlenjenimi stroški. Do popolnega plačila kupnine je blago last Reakt, d.o.o.

3. CENE

Cene so izražene v evrih. Vse cene vsebujejo DDV.

Prodajalec pošiljki priloži račun. Cena izdelka se bo povečala za znesek dostave, ki je 4,60 eur in poštne provizije za prenos kupnine, ki jo zaračunava Pošta Slovenije po veljavnem ceniku (0,98 eur za nakupe do 100 eur in 1% vrednosti pri nakupu nad 100 eur), razen v primeru, ko ponudnik omogoči brezplačno dostavo, v posameznih prodajnih ali promocijskih akcijah.

V primeru, da se cena spremeni zaradi globalne narave spletnega poslovanja ali katerihkoli drugih ralogov, med samo obdelavo naročila, bo ponudnik deloval po veljavnih zakonih in predpisih v RS in v smeri obojestranskega zadovoljstva ter tako skušal ponuditi učinkovito rešitev.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (prejme e-sporočilo o potrditvi naročila). Takrat so vsi pogoji in cene določeni in veljajo za obe stranki.

Cene so veljavne v trenutku oddaje naročila, ne glede na možnost akcijskih cen v trenutku dobave in dostave blaga. Popusti se ne seštevajo. Velja načelo uporabe najvišjega objavljenega popusta. Če ste kot dobitnik ugodnosti v nagardni igri ali po kateremkoli drugem ključu upravičeni do popusta, se ob nakupu posameznega izdelka lahko upošteva samo najvišji popust. Npr.: Dobili ste promo kupon za 15%, izdelek pa je že znižan z višjim odstotkom, vaše ugodnosti ne morete izkoristiti.  

Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini hummel.si in niso nujno enake ponudbam v/na drugih prodajnih aktivnostih in maloprodajnih mestih ponudnika.

4. REGISTRACIJA UPORABNIKOV

V spletni trgovini hummel.si se lahko prijavite kot registriran uporabnik. Vsebine spletne trgovine so dostopne tudi anonimnim uporabnikom. Registrirani uporabniki v postopku registracije posredujejo zahtevane podatke. Vsak registriran uporabnik dobi svoje uporabniško ime in geslo, ki je tajno. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo s svojim uporabniškim imenom in z geslom upravljal izključno sam oz. od njega pooblaščena oseba. Vsak uporabnik samostojno odgovarja za vsebine, ki jih vpiše na straneh hummel.si.

5. DOSTAVA IN DOBAVNI ROK

Vse izdelke, ki so na zalogi, dostavimo iz našega podjetja v roku od 2 do 14 delovnih dni, šteto od dneva potrditve vašega naročila. Če izdelka ob naročilu ni na zalogi, o roku dostave kupca obvestimo v 2-5 delovnih dneh. Izdelki bodo dostavljeni v skladu z dogovorom.

Dostava v tujino

Naročene izdelke dostavljamo tudi kupcem iz Hrvaške in Bosne in Hercegovine. Dostava se vrši preko ponudnikovega izbranega prevoznega partnerja, ponavadi je to GLS Slovenija ali po dogovoru. Znesek dostave je odvisen od države prejemnika in teže artiklov, praviloma pa poštnina znaša 10 EUR.. Kupec bo na e-naslov dobil sporočilo, v katerem bodo opredeljeni vsi dodatni stroški kot so dostava, itd. in šele po pregledu slednjih, vkolikor se strinja s končno ceno potrdil naročilo. Prodajalec pošiljki priloži račun in vse ostale potrebne dokumente v primeru izvoza blaga.

6. VRAČILO BLAGA / ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dneprevzema. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Reakt d.o.o. o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti na naslov: velenje@hummel.si. V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe, najdeš tukaj!

 

Učinki odstopa od pogodbe

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru, najpozneje v 30 delovnih dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe, povrne kupnino. Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače.

Izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan, v nespremenjeni količini, v originalni embalaži in z veljavnim računom. Če kateri od teh pogojev ni izpolnjen, bomo izdelek/e vrnili kupcu na njegove stroške. Nesprejem vrnjenega izdelka, kupca ne odveže od odgovornosti plačila.

Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko +386 (0)41 72-1923.

Napotki za vračilo izdelkov:

Ker si pri spletnem nakupovanju, izdelkov ni mogoče fizično pogledati in otipati, kupcu omogočamo vračilo izdelkov (znotraj zakonskih okvirov in pogojev poslovanja spletne trgovine hummel.si). Izdelki, ki so kupljeni na daljavo, naj se ne uporabljajo v času, ki je zakonsko namenjen odstopu od pogodbe. Kupec ima to možnost zato, ker izdelek ni bil v skladu s pričakovanji. Sledi nekaj nasvetov:

  • Najprej previdno odpri embalažo in jo shrani do trenutka, ko si prepričan/a, da je izdelek pravi.
  • Preizkusi velikost izdelka, Če gre za spodnje perilo, kopalke, kopalne hlače, trening kratke hlače s podlogo, nogavice, itd. ne pomerjaj izdelkov na golo kožo ali prek drugih oblačil.
  • Čevljev, dvoranskih copat ali natikažev ne preizkušaj/obuvaj brez nogavic.
  • Ne ostranjuj originalne etikete, dokler nisi 100% prepričan/a, da ti izdelek ustreza
  • Uporabljan izdelek ni primeren za vračilo, saj so na njem vidne sledi uporabe (umazanija, prah, madeži, praske, itd.).
  • Izdelka ne umivaj v pralnem stroju, dokler nisi 100% prepričan o ustreznosti.
  • V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite na e-naslov velenje@hummel.si.
  • Blago vedno vrnite na naslov: Reakt d.o.o. PE trgovina hummel, Šaleška 1, 3320 Velenje.

V primeru poškodb glejte del o reklamacijah.

Vse stroške, povezane z vračilom izdelkov, plača kupec. Za vrnjene izdelke ne sprejemamo pošiljk z odkupnino.

7. REKLAMACIJE

Kupec lahko za vsak kupljeni izdelek v primeru napake uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake.

Napaka je po ZVPot stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Iz naslova stvarne napake lahko kupec napako na izdelku reklamira pri ponudniku in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom ali vračilo plačanega zneska. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.

Če napaka ni sporna, bo ponudnik čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugodil kupčevemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora ponudnik v enakem roku podati kupcu pisen odgovor.

Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov velenje@hummel.si . Kupec izpolni obrazec za vračilo/reklamacijo, ki ga prejme po e-pošti, in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži originalni račun. Reklamacij, ki nimajo ustrezne dokumetacije (npr. račun) ponudnik ne obravnava. Kupec mora v vsakem primeru (osebno ali po pošti / paketnidistribuciji vrniti blago, da ponudnik lahko začne postopek reklamacije, razen v primeru, ko ponudnik oceni, da vračilo ni potrebno. Prav tako ponudnik ne sprejema nobenih vračil reklamiranega blaga, ki imajo kakršnokoli odkupno vrednost ob prejemu, s strani kateregakoli ponudnika transportnih, poštnih ali logističnih storitev.  

8. REKLAMACIJE IZDELKOV, POŠKODOVANIH MED PREVOZOM

V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, odprtja, manjkajoče izdelke, itd. vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Če poškodbe opazite takoj po prevzemu, vrnite paket na Pošti Slovenije in zahtevajte Zapisnik o poškodovani pošiljki ter izpolnite obrazec. Reklamacijo bomo skušali rešiti v najkrajšem možnem roku. Če ste blago prejeli od kateregakoli drugega ponudnika logističnih storitev, poškodovano pošiljko zavrnite takoj ali nas obvestite na velenje@hummel.si ali na mobino številko +386 (0)41 72-1923.

9. DOBAVNI ROK

Rok dobave blaga iz zaloge je 2-14 delovnih dni.

10. OMEJITEV ODGOVORNOSTI

  • Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletnih strani hummel.si in vanje vključenih vsebin. Ponudnik si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletnih strani brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb.
  • Ponudnik si prizadeva predstaviti kar najbolj točne in ažurne informacije, ki so pomembne za potrošnika, vendar zaradi narave poslovanja na spletu to ni vedno mogoče. Kupec bo o tovrstnih spremembah med obdelavo sporočila obveščen.
  • Ponudnik skuša zagotoviti najbolj natančne vizualne informacije o izdelku. Kljub temu je foto in video prikaze izdelke še vedno treba obravnavati kot simbolične. Vizualne vsebine ne zagotavljajo lastnosti izdelka avtomatično.

11. OMEJENA PRAVICA UPORABE

Obiskovalci lahko vsebine spletnih strani Hummel.si uporabljajo izključno v osebne in nekomercialne namene. Vsebine so avtorsko zaščitene. Kakršnakoli druga uporaba, kopiranje, objava in distribucija spletnih vsebin ali njihovih posameznih delov je brez dovoljenja ponudnika je prepovedana.

12. ZAŠČITA ZASEBNOSTI

Osebni podatki, ki jih uporabnik posreduje preko obrazcev na straneh hummel.si ali kako drugače (preko e-maila, telefona idr.), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Osebne podatke bo podjetje Reakt d.o.o. trajno varovalo ter preprečevalo njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni za namene izpolnitve naročila, ponudb, računov, itd. ter drugo potrebno komunikacijo s kupcem ali potencialnim kupcem, za pošiljanje informativnega in/ali promocijskega gradiva. V primeru, da ste prejeli oglasni  material, vam je bil poslan v imenu podjetja Reakt, d.o.o.. z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način zahtevate, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja. Upravljavec vaših osebnih podatkov je:  Reakt, d.o.o., Františka Foita 2, 3320 Velenje, dav.št.: SI97628638, mat.št.: 3378055000. Družba je vpisana pri Okrožnem sodišču v Celju, Srg vpisa: 2008/28559. 

Podatki v nobenem primeru ne bodo posredovani nepooblaščenim osebam. Reakt, d.o.o. je zavezan k varovanju podatkov in izvajanju trženja v skladu z Zakonom o elektronskih komunikacijah.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter poskrbi za varnostno zaščito svojega računalnika ali drugega elektronskega medija prek katerega komunicira s ponudnikom ter ne dovoli nepooblaščene uporabe tretji osebi.

13. NAKUPNA POGODBA

Nakupno pogodbo hranimo na sedežu podjetja in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na naslov: Reakt d.o.o., PE hummel Velenje, Šaleška 1, 3320 Velenje, s pripisom Nakupna pogodba. Nakupna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

14. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko kupec s ponudnikom poveže telefonsko na telefon 041 72-1923 ali po elektronski pošti info@hummel.si. Ponudnik bo v roku 5 delovnih dneh potrdil, da je prijel pritožbo, sporočil kupcu, kako jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Vsekakor pa bo ponudnik skušal delovati v smeri odpravljanja napak ter pomankljivosti in reševal spore sporazumno.

Za kakršnekoli informacije ali vpršanja lahko pokličete na telefon 041 72-1923 ali pišete na elektronski na velenje@hummel.si. Če vam na vprašanje ne bomo mogli ali znali odgovoriti takoj, vam bomo odgovor posredovali v najkrajšem možnem času.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Reakt, d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.



Uživajte v nakupih v spletni trgovini hummel.si