HUMMEL x REAL BETIS

Po več kot 30 letih se danska znamka športnih oblačil hummel vrača kot dobavitelj opreme španskega nogometnega kluba Real Betis. Novo partnerstvo je omogočilo, da smo postali tehnični sponzor Green and White institucije za naslednjih pet let.

 

 

Nogometni klub Real Betis s sedežem v Sevilli in ikonična znamka športnih oblačil hummel sta se dogovorila za novo petletno partnerstvo, v okviru katerega bo hummel proizvajal in klubu dobavljal oblačila za igranje, treninge in potovanja, seveda po meri.

Hummel, ustanovljen leta 1923, je ena najstarejših blagovnih znamk moštvenih športov na svetu z neverjetno nogometno dediščino, danska znamka pa je zdaj prepoznala Real Betis kot svojega novega vodilnega klubskega partnerja v Španiji.

Partnerstvo prav tako ponovno združuje Real Betis z blagovno znamko, ki je že prepoznavna številnim navijačem od prej, saj je bil hummel dobavitelj opreme za 'Los Verdiblancos' med leti 1987-1990.

»Po več kot 30 letih smo izredno počaščeni in ponosni, da smo spet uradni partner Real Betisa,« pravi generalni direktor hummela Allan Vad Nielsen in nadaljuje: "Real Betis je fantastičen klub z dolgo zgodovino in ogromno bazo navijačev. Od trenutka, ko smo se prvič srečali s klubom, je bilo očitno, da obstaja velika povezanost med nami – ne le zaradi naše skupne zgodovine, ampak tudi zaradi potenciala tega, kar lahko skupaj dosežemo. Klub je imel lansko leto fantastično sezono, vrhunec pa je bil zmagoslavje v kraljevem pokalu, in komaj čakamo, da nadgradimo ta zagon in postanemo del tega vznemirljivega potovanja skupaj z vsemi strastnimi navijači.”Kot del novega partnerstva bo hummel prevzel upravljanje spletne trgovine Real Betis – kar pomeni, da bo hummel razvijal, tržil in prodajal uradna igralska oblačila kluba ter nove linije dresov.

»V čast mi je, da lahko spremljamo Real Betis na tej poti in prepričani smo, da lahko z našo podporo in edinstveno kulturo, ki je značilna za ta klub, razvijemo nekaj neverjetnih tehničnih izdelkov in ponudbo izdelkov za navijače vseh starosti. . Naš cilj je prenesti srčni utrip kluba in mesta v naše komplete in oblačil za treninge, in čeprav je to partnerstvo morda novo, že iščemo vznemirljive pobude, da skupaj razkrijemo naš uspeh, tako na igrišču kot izven njega,« pravi Allan Vad Nielsen.

Ramón Alarcón, generalni poslovni direktor Real Betisa, je dejal: "Real Betis bo ponovno nosil hummlove puščice v jasni zavezanosti h kakovosti in rasti. Našim igralcem in navijačem smo želeli ponuditi najboljše storitve s strani vodilne blagovne znamke, s katero si delimo številne vrednote. Poleg tega, smo priča spremembi modela z neposrednim upravljanjem trgovin s strani Kluba, kar bo imelo za posledico povečanje naših prihodkov in ponudbo boljših izdelkov in storitev vsem navijačem Betisa.«

 

Dodaj odgovor

Najbolj prodajano