HUMMEL PREJEL NAGRADO ZA TRAJNOSTNI RAZVOJ!

V raziskavi »Indeks trajnostnih blagovnih znamk« sodeluje osem evropskih držav, med njimi tudi Danska in s ponosom naznanjamo, da je hummel že drugo leto zapored dobil nagrado za trajnostni razvoj na področju OBLAČILA & MODA (Clothes and Fashion – Brands)!

 

 

Za kakšno raziskavo gre?

Indeks trajnostnih blagovnih znamk (The official rankings of Sustainable Brand Index™) je študija o tem, kako se posamezne blagovne znamke trudijo, da bi izboljšale svoje delovanje v smeri trajnostnega razvoja. Temelji na raziskavi med potrošniki in prikazuje, kako so blagovne znamke pripravljene delovati okoljsko in družbeno odgovorno. Enkrat letno razglasijo tiste znamke, ki so na poti k trajnostnemu razvoju prispevale največ. Nazivi se podeljujejo po kategorijah, glede na to, s čim se podjetje ukvarja (hrana, oblačila, farmacija, promet, …).

Kaj sploh pomeni »trajnostni razvoj«?

Trajnostni razvoj je takšen način razvoja, ki zadošča našim potrebam danes, ne da bi pri tem ogrožal možnosti generacij, ki prihajajo za nami, da zadostijo svojim lastnim potrebam. To pomeni, da moramo po svojih najboljših močeh čim manj izčrpavati neobnovljive naravne vire, saj jih bo prej ali slej zmanjkalo in pa seveda čim manj onesnaževati okolje z umazano industrijo, prometom ...

Katere vse znamke sodelujejo pri raziskavi?

V državah, kjer študija poteka, se podjetja ne morejo sama odločiti, ali želijo v raziskavi sodelovati ali ne. Takoj, ko nekdo ustreza trem pogojem, sodeluje v raziskavi. Ti pogoji pa so: tržni delež na nekem trgu, promet te blagovne znamke in pa splošna prepoznavnost znamke.

 

 

Pri podjetju hummel smo ponosni na ta naziv, a za nas zgodba še zdaleč ni končana. Zavedamo se, da se moramo za svoje cilje na področju trajnostnega razvoja boriti vsak dan, se vedno znova in znova lotevati novih projektov, ki nam bodo pri tem pomagali.

»Smo na poti, da bomo v prihodnosti postali še bolj prijazni do okolja. Tudi zato smo navdušeni in izjemno ponosni na zaupanje danskih potrošnikov v našo blagovno znamko. To resnično spodbuja naše ambicije, da hummel postane še bolj trajnostno in družbeno ozaveščeno podjetje v prihodnosti,« pojasnjuje izvršni direktor podjetja hummel – Allan Vad Nielsen.

 

Nekaj projektov, na katerih že delamo:

 

  • PFC: to so umetno narejene zmesi, ki za razgradnjo rabijo zelo veliko časa in so zato za okolje zelo obremenjujoča. Poleg tega so strokovnjaki ugotovili, da so škodljivi človeškemu telesu: izpostavljenost kemikalijam PFC povzroča raka na modih in raka na ledvicah, pripomore k debelosti ter k zmanjšanemu odzivu na cepiva. Ravno zato so od leta 2017 naprej vsa hummlova oblačila izdelana brez teh umetnih kemikalij.

 

  • Voda: leta 2019 smo uvedli novo tehniko barvanja oblačil s suho barvo. Ta revolucionarna tehnologija zagotavlja, da je poraba vode ničelna, nič odpadne vode in 50-odstotno zmanjšanje porabe energije med proizvodnim procesom. To pomeni, da prihranimo kar 25 litrov sveže čiste vode, ki jih običajno potrebujemo za barvanje samo ene majice.

 

  • Plastika: V vseh fazah proizvodnje se trudimo uporabljati čim manj plastike, saj se zavedamo, kako je škodljiva okolju. Zato smo prepovedali uporabo plastične embalaže za enkratno uporabo, prav tako pa izdelujemo oblačila in obutev iz recikliranih plastenk.

 

  • Bombaž: Od leta 2019 so vse naše kolekcije HIVE narejene iz recikliranega poliestra ali organskega bombaža. Poleg tega je naša otroška kolekcija KIDS AW21 izdelana iz vsaj 93% organskega bombaža.

 

  • Donacije: Če imamo višek izdelkov, jih podarimo organizacijam, ki jim podarjajo tistim, ki jih potrebujejo. Tono blaga so na primer porabili za športne projekte v Keniji. Danska fundacija Mødrehjælpen nam je pomagala obleči revnejše otroke v topla in udobna oblačila.

 

Vsi ti projekti kažejo na naša prizadevanja k trajnostnemu načinu življenja in k čistejšemu okolju, pa tudi na to, da je dela na tem področju še veliko in še naprej se bomo trudili po svojih najboljših močeh.

Dodaj odgovor

Najbolj prodajano