NAROČILO

KAKO IZBEREM IN NAROČIM IZDELEK?

V spletni trgovini hummel lahko izbirate izdelke, ki so razporejeni v različne kategorije. Nabor izdelkov si lahko zožate z uporabo različnih filtrov. S klikom na izdelek se vam bo odprlo več informacij o izdelku, fotografije izdelka, itd. Nato lahko izberete izdelek, barvo in velikost. S klikom na gumb ga dodate v košarico. Lahko nadaljujete z dodajanjem izdelkov ali kliknete na košarico. Odprla se bo stran s pregledom naročila izdelka, kjer lahko dodate količino ali izbrišete izdelek. S klikom nazaj ali nadaljuj z nakupi lahko izbirate in dodate nove izdelke. Ko ste po pregledu košarice zadovoljni z izborom kliknite gumb za naslednji korak, oziroma: na blagajno ali zaključi nakup.   

Pri pregledu košarice lahko izdelke preprosto odstranite. Potem, ko ste zadovoljni z izborom kliknete na gumb za naslednje korake, kjer izberete način dostave in plačila, pri čemer morate izpolniti vsa nujna polja (označena z zvezdico). Nakup zaključite s klikom na gumb Kupi zdaj. Če ste celoten postopek izpeljali do konca, se vam bo v spletni trgovini izpisalo Vaše naročilo je bilo sprejeto in številka vašega naročila. S potrditvijo naročila potrjujete, da je ste bili seznanjeni s Splošnimi pogoji poslovanja in nanje izrecno opozorjeni. Na vaš e-naslov boste prejeli povzetek in pregled naročila. Po obdelavi naročila boste prejeli vse ostale informacije o dostavi vašega naročila

ALI LAHKO PREKLIČEM NAROČILO?

V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času 1 ure od prejema elektronskega obvestila, da je naročilo potrjeno, tako da pošlje sporočilo na webshop@hummel.si.  Obvezno je treba navesti številko naročila in v zadevo sporočila napisati: Preklic naročila št. 1234567.
Naročilo lahko prekličete tudi tako, da nas pokličete na telefonsko številko 041 72 1923 (velja od ponedeljka do petka od 9.00 do 16.00. 

ALI LAHKO SPREMENIM NAROČILO?

V primeru, da ste zmotili, je najbolje, da oddate novo naročilo, pri čemer nas v najkrajšem možnem času na webshop@hummel.si obvestite o preklicu prvotnega naročila.

Ko je naročilo dokončno potrjeno, se obdelava nadaljuje. Ponudnik bo potrjena naročila v spletni trgovini obravnaval kot nepreklicna. Ponudnik lahko naročilo zavrne, če sumi, da je prišlo do zlorabe na spletnem mestu,

S potrditvijo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.

KAKO SEM PREPRIČAN/A, DA JE NAROČILO POTRJENO?

Če ste postopek nakupa zaključili s klikom na gumb Kupi zdaj, potem boste na e-naslov prejeli povzetek in pregled naročila. Če menite, da sporočila niste prejeli, vam svetujemo, da najprej preverite vsiljeno pošto (nezaželena pošta, t.i. Spam) in/ali promocije. Če sporočila še vedno ne najdete, potem obstaja možnost, da ste vpisali napačen e-naslov. V tem primeru nas kontaktirajte na webshop@hummel.si ali pokličite na 041 72 1923.

Če ste se registrirali in ustvarili svoj račun, potem lahko vaša naročila pregledujete v svojem uporabniškem računu. 

ALI SE MORAM ZA NAKUP V SPLETNI TRGOVINI REGISTRIRATI?

Ne, nakup v spletni trgovini lahko opravite brez registracije, oziroma kot gost. Kljub temu boste morali vpisati nekatere obvezne podatke za nakup in dostavo.  

Registracijo priporočamo, saj boste s svojim uporabniškim računom hitreje opravili naslednje nakupe, lahko boste pregledovali zgodovino naročil, ustvarjali sezname priljubljenih izdelkov in se prijavili na obveščanje. 

ŽELIM SE REGISTRIRATI. KAJ MORAM STORITI?

Če želite ustvariti uporabniški račun, v glavnem meniju kliknite na link »Prijava«, nato na strani za prijavo na povezavo »Registracija« in izpolnite obrazec za registracijo. Svoj račun lahko ustvarite tudi med postopkom naročanja. V obeh primerih morate vnesti  e-naslov in izbrati skrito geslo. S temi podatki se lahko v prihodnje kadarkoli prijavite v svoj uporabniški račun, kjer lahko svoje podatke in pretekla naročila pregledujete in urejate.

POZABIL/A SEM GESLO SVOJEGA UPORABNIŠKEGA RAČUNA. KAKO GA OBNOVIM?

Na začetni strani, v glavnem meniju kliknite na »Prijava«, nato vpišite svoj e-naslov, s katerim ste ustvarili svoj račun in kliknite na »Pozabljeno geslo?«. Nato vam bomo takoj poslali elektronsko sporočilo, preko katerega lahko ustvarite novo geslo. Geslo lahko spreminjate glede na svoje želje.

ALI LAHKO IZDELKE NAROČIM KOT PRAVNA OSEBA?

Izdelke lahko naročite kot pravna oseba. Ob zaključku naročila vpišite obvezne podatke podjetja. V primeru takšnega nakupa, se zavezujete, da ste avtorizirani za nakup v imenu podjetja. Hkrati jamčite, da so vnešeni podatki pravilni. 

IZDELEK SEM NAROČIL/A, TODA DOBIL SEM SPOROČILO, DA JE RAZPRODAN?

V nekaterih primerih se lahko zgodi, da je bil izdelek v času do obdelave naročila razprodan. To se pogosteje dogaja v času sezonskih ali drugih znižanj. Trudimo se, da informacijo o nedobavljivosti izdelka kupcu posredujemo v najkrajšem možnem času, hkrati pa ponudimo alternativne izdelke, ki bi kupca morda zanimali. 

DOSTAVA

KDO MI BO DOSTAVIL NAROČILO?

V Sloveniji in na Hrvaškem naše pakete in pošiljke dostavlja GLS paketna distribucija. Če bomo dodali še katerega od drugih ponudnikov dostave paketov, vas bomo o tem obvestili.  

KAKO DELUJE POSTOPEK DOSTAVE?

Po prejemu vašega naročila, ga bomo obdelali in poslali preko našega dostavnega partnerja. Zaupamo mu vaše kontaktne podatke (telefonska številka + e-pošta), da vas lahko obvesti o nadaljnjih podrobnostih in roku dostave.

Naš partner za dostavo lahko zahteva podpis ob dostavi - priporočamo, da izberete naslov, kjer bo nekdo dosegljiv. Dostave izdelkov se pravilom vršijo v dopoldanskem času. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vam bo dostavna služba poslala sporočilo z navodili, kje lahko paket prevzamete (paketnik) oz. koga lahko kontaktirate, da vam paket ponovno dostavijo.

KDAJ PREJMEM PAKET, ČE DANES ODDAM NAROČILO?

Običajno naročila odpremimo v roku od 2 do 12 dni. Dostava naših izdelkov je odvisna od lokacije kupljenih izdelkov. Naši izdelki se nahajajo v Sloveniji in na Danskem. Pričakujete lahko naslednje dostavne roke: Slovenija 1-4 dni, Danska 7-12 dni.

Prizadevamo si izpolniti te dobavne roke, vendar lahko v obdobjih z velikim številom pošiljk (vključno z razprodajami) dostave trajajo nekoliko dlje. Občasne tehnične posodobitve naših sistemov ali dogodki višje sile, kot so ekstremne vremenske razmere, epidemija, motnje dobavnih verig, pomenjo, da so ti dobavni roki daljši. Vedno se trudimo, da do zamud pri dostavi ne prihaja, oziroma da jih je čim manj.  Za pakete, ki so izgubljeni ali ukradeni zaradi kakršnih koli posebnih navodil za dostavo, puščenih prevozniku, ne odgovarjamo. 

KJE JE MOJE NAROČILO?

Ko bo vaše naročilo poslano iz našega skladišča, vam bomo poslali e-poštno sporočilo s povezavo za sledenje, da boste lahko spremljali postopek dostave. 

ŠE VEDNO ČAKAM NA NAROČILO. KAJ SE DOGAJA?

Ste čakali do predvidenega datuma dostave? Prosimo, da počakate še dodatnih nekaj dni, da bo vaše naročilo dostavljeno (zlasti v času zasedenosti) – naši prevozniki se vedno trudijo, da vaše naročilo pripeljejo do vas. Za najnovejše posodobitve spremljajte povezavo za sledenje.

KAJ STORIM, ČE SE PAKET MED DOSTAVO POŠKODUJE?

Čeprav ni verjetno, da bi se naši izdelki lahko poškodovali, se ta možnost še vedno pojavlja:
Preprosto fotografirajte poškodovan izdelek in ga pošljite na webshop@hummel.si
Če izdelek manjka, preverite, ali je bil paket med dostavo morda poškodovan ali odprt. Fotografirajte paket (obvezno fotografirajte tudi nalepko prevoznika) in pošljite na webshop@hummel.si

V obeh primerih vam bomo brez dodatnih vprašanj brezplačno poslali nadomestni izdelek. V primeru poškodovanega izdelka bomo za vračilo poskrbeli mi. Vse, kar morate storiti je, da pripravite paket za prevzem. Prevzel ga bo naš partner za dostavo.

KAKŠNI SO STROŠKI DOSTAVE?

Stroški dostave in pakiranja:

  • Za naročila v vrednosti do 60€ je strošek dostave 4,99€. 
  • V primeru osebnega prevzema stroškov dostave in pošiljanja ni.
  • Če vrednost vašega naročila presega 60 EUR, je dostava brezplačna.
  • Dostavna služba si lahko za dostavo ob plačilu z gotovino obračuna dodatno provizijo po veljavnem ceniku posameznega dostavnega podjetja.
IZBRAL/A SEM OSEBNI PREVZEM NAROČILA. KOLIKO ČASA IMAM ZA PREVZEM?

Ko je vaše naročilo pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo. Na voljo imate 5 delovnih dni. Po tem roku naročilo storniramo in izdelke vrnemo v prodajo. Če naročila ne morete prevzeti v tem roku nam to sporočite na webshop@hummel.si ali pokličite na 041 72 1923. 

ALI DOSTAVLJATE MED VIKENDI IN PRAZNIKI?

Ob vikendih in praznikih ne dostavljamo, zato bo vaše naročilo dostavljeno prvi oz. naslednji delovni dan.

VRAČILA IN MENJAVE

EDEN OD IZDELKOV, KI SEM JIH NAROČIL(A), JE POŠKODOVAN ALI MANJKA. KAJ STORITI?

Pri Reaktu zelo cenimo zadovoljstvo strank, vendar se včasih zgodijo nesreče, za katere se vnaprej opravičujemo. Obrnite se na naš oddelek za podporo na webshop@hummel.si. Z veseljem vam bodo pomagali pri vračilu kupnine ali zamenjavi za drug izdelek(e).

Čeprav ni verjetno, da bi se naši izdelki lahko poškodovali, se ta možnost še vedno pojavlja:

  • Preprosto fotografirajte poškodovan izdelek in ga pošljite na webshop@hummel.si
  • Če izdelek manjka, preverite, ali je paket med dostavo morda poškodovan ali odprt. Fotografirajte poškodovani del paketa iz več zornih kotov, vključno in obvezno tudi nalepko dostavljalca ter pošljite na webshop@hummel.si 

V obeh primerih vam bomo brez dodatnih vprašanj brezplačno poslali nadomestni izdelek. V primeru poškodovanega izdelka bomo za vračilo poskrbeli mi. Vse, kar morate storiti je, da pripravite paket za prevzem. Prevzel ga bo naš partner za dostavo.

V primeru manjkajočega izdelka vas prosimo, da pred stikom z našo službo za pomoč strankam, preverite vaš e-poštni predal, saj je mogoče, da je vaše naročilo poslano v ločenih paketih in je morda že na poti ali pa še čaka na odpremo. Izdelka/ov, ki ste jih naročili, morda ni bilo takoj na zalogi.

Če ste v nekaj dneh oddali več naročil, ki izpolnjujejo pogoje za brezplačno dostavo in imajo isti naslov za dostavo, so bila vaša naročila morda združena in razdeljena na več paketov. Če so podatki o sledenju za vsako naročilo, ki ste ga oddali, enaki, boste lahko videli, ali so bili poslani skupaj.

Če se nekateri vaši izdelki pošiljajo iz drugega skladišča, so lahko njihovi dobavni roki drugačni.

Če v vašem naročilu manjka artikel, nam to sporočite v 8 dneh od dostave vašega naročila in potrudili se bomo, da vam pomagamo in rešimo težavo.

PAKET JE POŠKODOVAN. KAJ NAJ STORIM?

To se sicer zgodi zelo redko, seveda pa med transportom obstaja možnost poškodbe paketa. Še bolj redko se zgodi, da kateri od izdelkov manjka. V teh primerih morate od kurirja takoj zahtevati, da s pisnim protokolom potrdi stanje pošiljke. Fotografirajte poškodbe na paketu, vključno z dostavno nalepko na kateri je prevozna številka ter preverite ali so bili dostavljeni vsi izdelki. O nastali situaciji nas obvestite na webshop@hummel.si  

NISEM ZADOVOLJNA(EN) Z DOSTAVLJENIM NAROČILOM? ŽELIM GA VRNITI.

Brez težav. Če izdelek ne ustreza, ga lahko kadar koli vrnete v roku 30 dni od datuma prejema naročila in zahtevate menjavo ali vračilo kupnine. Brez vprašanj. Ampak! Ja, vedno obstaja ampak.

Vse vrnjene predmete je treba poslati v prvotnem stanju in embalaži, vključno z oznakami, npr. čevlje morate vrniti z originalno škatlo za čevlje. V malo verjetnem primeru, da nam je izdelek vrnjen v neustreznem stanju, vam ga bomo na vaše stroške vrnili, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to bili kriv vi. 

Ko se odločite za odstop od pogodbe artiklov ne smete neovirano uporabljati. Opravite lahko ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Odgovarni ste za zmanjšanje vrednosti blaga, če je  zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

O vračilu nakupa nas obvestite po e-pošti na webshop@hummel.si :

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 8 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

ODLOČIL/A SEM ZA ODSTOP OD POGODBE. ALI IMATE KAKŠNE DODATNA PRIPOROČILA?

Ker si pri spletnem nakupovanju, izdelkov ni mogoče fizično pogledati in otipati, kupcu omogočamo vračilo izdelkov (znotraj zakonskih okvirov in pogojev poslovanja spletne trgovine). Izdelki, ki so kupljeni na daljavo, naj se ne uporabljajo v času, ki je zakonsko namenjen odstopu od pogodbe. Kupec ima to možnost zato, ker izdelek ni bil v skladu s pričakovanji. Sledi nekaj priporočil:

  • Najprej previdno odprite embalažo in jo shranite do trenutka, ko ste prepričani, da je izdelek pravi.
  • Preizkusite velikost izdelka, Če gre za spodnje perilo, kopalke, kopalne hlače, trening kratke hlače s podlogo, nogavice, itd. ne pomerjajte izdelkov na golo kožo, ampak prek drugih oblačil.
  • Čevljev, dvoranskih copat ali natikačev ne preizkušajte/obuvajte brez nogavic.
  • Ne ostranjujte originalne etikete, dokler niste 100% prepričani, da vam izdelek ustreza.
  • Uporabljan izdelek ni primeren za vračilo, če so na njem vidne sledi uporabe (umazanija, prah, madeži, praske, vonj, ki nima neposredne zveze z izdelkom, itd.).
  • Izdelka ne perite v pralnem stroju, dokler niste 100% prepričani o ustreznosti.
  • V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite na e-naslov webshop@hummel.si.
  • Blago vedno vrnite na naslov: Reakt d.o.o. PE trgovina hummel, Šaleška 1, 3320 Velenje.


Vse stroške, povezane z vračilom izdelkov, plača kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, oziroma jih zavrnemo.

KAM VRNEM CELOTNO NAROČILO ALI POSAMEZEN IZDELEK?

Izdelke lahko osebno ali po pošti vrnete na naslov: 

trgovina hummel Velenje | Šaleška cesta 1 | 3320 Velenje | 041 72 1923 | webshop@hummel.si 

Paketov ne pošiljajte z odkupnino, ker jih bomo zavrnili.

IZDELEK/E ŽELIM ZAMENJATI I ZA DRUG MODEL, BARVO ALI VELIKOST?

Brez težav. Prosimo, da nas obvestite na e-mail webshop@hummel.si:

Postopek menjave bo hitrejši, če navedete naslednje podatke: ime in priimek, številko naročila ali računa, mobilno številko in predvsem kaj želite zamenjati. Pošljite nam novo kodo modela z barvo in velikostjo, ki jo želite, lahko priložite tudi povezavo ali fotografijo izdelkov, če vam tako bolj ustreza.

ALI JE MOŽNA ZAMENJAVA OB DOSTAVI?

Naša podporna ekipa bo uredila zamenjavo z dostavno službo. Izdelke za vračilo zapakirajte. Ob dostavi novega paketa jih boste predali dostavljalcu. Dostava menjanega izdelka je brezplačna, vendar pa vam obračunali strošek vračila izdelka, ki je 4,99€. 

PREJEL/A SEM IZDELKE, KI JIH NISEM NAROČIL/A! KAJ STORITI?

Vedno stremimo k najboljšemu. Včasih se zgodijo napake. Ne namerno. Če ste prejeli napačen izdelek, bomo obvestili našega dostavnega partnerja, ki bo zamenjal napačen izdelek s pravim. Pravilna dostava je naša skrb, zato so tudi stroški menjave ostanejo pri nas. 

Če v nekaterih primerih ne bomo mogli poslati pravega izdelka bomo poskrbeli za celotno povračilo stroškov.

KAJ NAJ STORIM, ČE ŽELIM VRNITI ARTIKEL, KI SEM GA ŽE UPORABLJAL/A?

Blago, ki ga ponujamo in prodajamo, kupujemo neposredno od dobaviteljev oziroma njihovih distributerjev, zato pričakujemo najvišjo možno kakovost na področju športne obutve in tekstila. Uporabljenih izdelkov ni možno vrniti, razen v primeru stvarne napake, oz. reklamacije izdelka.

IZDELEK ŽELIM REKLAMIRATI. KAJ NAJ STORIM?

Za kupljeni izdelek lahko v primeru napake uveljavljate reklamacijo iz naslova stvarne napake.

Iz naslova stvarne napake lahko napako na izdelku reklamirate v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (pri čemer pa, ko napako ugotovite izdelka ne uporabljate več) ter po lastni izbiri zahtevate odpravo napake ali vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom ali vračilo plačanega zneska. V obvestilu o napaki morate natančno opisati napako in nam omogočiti, da izdelek pregledamo.

Nato iz več zornih kotov fotografirajte poškodovani izdelek. Poskušajte zmanjšati velikost fotografij na max vel. 300 KB. Na e-naslov webshop@hummel.si  nam obvestilo o reklamaciji in fotografije (kot priponko in ne kot del sporočila) skupaj s številko računa in/ali naročila. Po pregledu fotografij vas bomo obvestili o nadaljnih postopkih. 

Če bo potrebno vam bomo poslali obrazec za vračilo/reklamacijo, ki ga prejmete po e-pošti, in ga izpolnjenega priložite blagu. Prav tako priložite račun. Reklamacij, ki nimajo ustrezne dokumetacije (npr. račun) ne obravnavamo. V vsakem primeru morate (osebno ali po pošti / paketni distribuciji) vrniti blago, da lahko začnemo postopek reklamacije, razen v primeru, ko bomo ocenili, da vračilo ni potrebno. Ne sprejemamo nobenih vračil reklamiranega blaga, ki imajo kakršno koli odkupno vrednost ob prejemu, s strani katerega koli ponudnika transportnih, poštnih ali logističnih storitev.  

Če napaka ni sporna, bomo najkasneje v roku osmih dni, ugodili vašemu. Če o napaki obstaja spor in bomo ocenili, da je zahteva neutemljena ali ne moremo dati primerne ocene reklamacije brez fizičnega pregleda, vam bomo v roku 8 dni podali pisni odgovor.

IZDELEK SEM VRNIL/A. KDAJ DOBIM VRAČILO KUPNINE?

Postopek vračila bo hitrejši, če poleg obvestila o odstopu od pogodbe, oziroma vračilu izdelka navedete naslednje podatke: ime in priimek, številko naročila ali računa, mobilno številko, vašo številko bančnega računa (IBAN) in SWIFT kode bank. Prosimo vas, da pravilnost podatkov dvakrat preverite. Upoštevajte naslednje:

• Traja lahko do 15 dni, da vaše naročilo prispe v naše skladišče in se vračilo kupca obdela.
• Traja lahko do 10 delovnih dni, da bodo vračila prikazana na vašem računu.

CENE IN NAČIN PLAČILA

ALI SO SPLETNE CENE IN POPUSTI ENAKI TISTIM V TRGOVINI?

Redne cene so enake tako v fizični kot spletni trgovini. Popusti in akcije pa so lahko različni.

ALI SO POPUSTI ZDRUŽLJIVI?

Popusti, promocijske kode in druge ugodnosti se ne seštevajo, razen če je v spletni trgovini izrecno navedeno drugače.

KDAJ PREJMEM PAKET, ČE DANES ODDAM NAROČILO?

Običajno naročila odpremimo v roku od 2 do 12 dni. Dostava naših izdelkov je odvisna od lokacije kupljenih izdelkov. Naši izdelki se nahajajo v Sloveniji in na Danskem. Pričakujete lahko naslednje dostavne roke: Slovenija 1-4 dni, Danska 7-12 dni.

Prizadevamo si izpolniti te dobavne roke, vendar lahko v obdobjih z velikim številom pošiljk (vključno z razprodajami) dostave trajajo nekoliko dlje. Občasne tehnične posodobitve naših sistemov ali dogodki višje sile, kot so ekstremne vremenske razmere, epidemija, motnje dobavnih verig, pomenjo, da so ti dobavni roki daljši. Vedno se trudimo, da do zamud pri dostavi ne prihaja, oziroma da jih je čim manj.  Za pakete, ki so izgubljeni ali ukradeni zaradi kakršnih koli posebnih navodil za dostavo, puščenih prevozniku, ne odgovarjamo. 

NA KATERE IZDELKE VELJA PROMOCIJSKA KODA?

Promocijska koda velja na oglaševan nabor izdelkov ali blagovno znamko. Ko izdelke dodate v svojo nakupovalno košarico in uporabite promo kodo se vam znesek za izdelke, ki so del promocijske akcije/popusta avtomatsko zniža za oglaševano vrednost promocijske akcije. Promocijke kode praviloma nikoli ne veljajo za pakete in darilne bone, razen če je to izrecno navedeno drugače.

KAKO UPORABIM KODO ZA POPUST?

Promocijsko kodo/kupon za popust lahko uporabi vsak kupec, ne glede na to ali je registriran ali nakup opravlja kot gost. Kupon uporabite lahko šele, ko ste v košarico dodali najmanj 1 izdelek za katerega velja promo koda/kupon. V postopku nakupa se bo pokazala možnost »Uporabi kodo kupona«, kjer je v polje potrebno vpisati ali kopirati kodo in klikniti na gumb. Sistem avtomatsko obračuna popust ob zaključku nakupa.

KODA ZA POPUST NE DELUJE. ZAKAJ?

Če vaša koda za popust ne deluje, se to zgodi ker:
- Veljavnost pomo kode/kupona, oziroma promocijske akcije potekla.
- Ker je bila promo koda/kupon/voucher že uporabljen in zato ni veljaven.
- Promo koda/kupon je pripradal drugemu uporabniškemu računu.
- Promo koda/kupon je povezan z minimalnim ali maksimalnim zneskom naročila.
- Promo koda/kupon za določen izdelek ali blagovno znamko ne velja.

Seveda smo za vsa vprašanja in pojasnila na voljo tudi na webshop@hummel.si

KAKŠNI SO NAČINI PLAČILA?

Izbirate lahko med različnimi načini plačil, in sicer: po povzetju, oziroma z gotovino ali kartico ob prevzemu blaga (dostava z GLS paketno distribucijo), osebni prevzem in plačilo z gotovino ali kartico v trgovini hummel Velenje, plačilo po predračunu, ki vam ga po potrditvi naročila pošljemo na e-naslov, preko Paypal plačilnega sistema, s plačilno ali kreditno kartico.

KDAJ BO MOJA KREDITNA KARTICA BREMENJENA?

Znesek za nakup naročenih izdelkov bo rezerviran na vaši kartici. Kartica bo bremenjena šele, ko bodo izdelki odposlani v višini zneska za poslane izdelke.

ALI JE MOŽNO PLAČILO NA OBROKE?

Trenutno nimamo možnosti plačila na obroke,vendar resno razmišljamo tudi o tej možnosti. Takoj, ko bo ta možnost nakupa možna vas bomo obvestili.

ALI ZA SVOJE NAROČILO DOBIM RAČUN?

Seveda, le da boste račun prejeli v elektronski obliki, v formatu pdf na vaš e-naslov. Tiskanih  računov v fizični obliki ne dodajamo v pakete. 

IZBIRA VELIKOSTI

KAKO NAJ IZBEREM PRAVO VELIKOST OBLAČIL IN OBUTVE?

Pri izbiri prave velikosti oblačil si lahko pomagate s tabelo mer, ki jo najdete na produktni strani izdelka. Tabela vsebuje različne mere na podlagi katerih določite svojo velikost izdelka: Telesna višina, obseg prsi (izmerite obseg pod pazduhami), obseg pasu (izmerite v najožjem delu pasu, vsekakor pa nad boki), obseg bokov (izmerite v najširšem delu bokov), hlačnice ali rokav (izmerite v notranjem delu roke (od pazduhe do zapestja) ali noge (od dimelj do gležnja) in dolžina stopala (izmerite od pete do palca). Vse mere so v cm.

RAZNO

ŽELIM SE NAROČITI NA PREJEMANJE E-NOVIC?

Če se želite naročiti na prejemanje e-novic, izpolnite obrazec v pojavnem oknu z vašim e-naslovom. 

PRIJAVIL/A SEM SE NA E-NOVICE, VENDAR JIH NE PREJEMAM?

Po vaši prijavi na e-novice pošljemo na vaš e-naslov sporočilo, s povezavo za aktivacijo. Vaša prijava bo uspešna in aktivirana šele, ko boste kliknili na prejeto  povezavo. Če ste vse to storili, potem je možno, da je naše sporočilo končalo v neželjeni pošti (Spam) ali med promocijami. V tem primeru nas dodajte v svoj imenik in med varne pošiljatelje. 

KAKO SE ODJAVIM OD PREJEMANJA E-NOVIC?

Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite. To storite s klikom na tekst »ODJAVA« v nogi prejetega e-sporočila. 

KAKO SVOJE PREDLOGE IN/ALI PRITOŽBE DELIM Z VAMI?

Svoje delo jemljemo resno, a se zavedamo, da nismo brez napak, pogosto pa naše storitve opravimo odlično. Če imate predlog, kritiko ali pohvalo nam to sporočite na info@hummel.si