SPLOŠNI POGOJI NAKUPA V SPLETNI TRGOVINI hummel.si

  1. POSTOPEK NAROČILA IN NAKUPA
  2. NAČINI PLAČIL
  3. CENE
  4. REGISTRACIJA UPORABNIKOV
  5. DOSTAVA IN DOBAVNI ROK
  6. VRAČILO BLAGA/ ODSTOP OD POGODBE
  7. REKLAMACIJE
  8. REKLAMACIJE IZDELKOV, POŠKODOVANIH MED PREVOZOM
  9. DOBAVNI ROK
  10. OMEJITEV ODGOVORNOSTI
  11. OMEJENA PRAVICA UPORABE
  12. ZAŠČITA ZASEBNOSTI
  13. NAKUPNA POGODBA
  14. PRITOŽBE IN SPORI

SPLOŠNI POGOJI NAKUPA V SPLETNI TRGOVINI hummel.si

Vsebina spletnih strani hummel.si je last podjetja Reakt d.o.o (v nadaljevanju ponudnik). Z uporabo spletnih strani hummel.si uporabniki sprejemajo objavljene splošne pogoje poslovanja, ki opredeljujejo delovanje spletne strani hummel.si, pravice uporabnika, obveznosti ponudnika ter medsebojni poslovni odnos.

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo.

Reakt d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev na spletnih straneh hummel.si kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče. Podatki o izdelkih, pogojih poslovanja, spletni aplikaciji in ostale informacije v spletni trgovini so na voljo le v slovenskem jeziku.

1. POSTOPEK NAROČILA, MOREBITNIH POPRAVKOV IN NAKUPA 

Postopek nakupa:

  • V spletni trgovini najdete željeni izdelek in kliknete nanj. Odpre se vam nakupni meni, t.i košarica, v kateri najdete natačnejše informacije o izdelku, sestavi, ceni, akcijskih cenah, času trajanja akcij(e), stroških dostave, velikostih izdelka, ki so na zalogi. V primeru, da želite imeti isti izdelek v več velikostih, morate za vsako posamezno velikost opraviti/ponoviti postopek vlaganja v nakupno košarico.

    V tem koraku morate določite količino in tudi barvo, če je izdelek na voljo v več barvnih kombinacijah. Če nič ne vpišešete, se avtomatično izbere en kos. S klikom v košarico greste v naslednji korak nakupa.

  • Če želite več izdelkov lahko nadaljujete z nakupi (klik na nadaljujte z nakupi) ali zaključite nakup (klik na zaključi nakup). Če imate veljavno kodo za popust, jo lahko uporabite v tem koraku.
    Če ste pomotoma zgrešili željeno količino ali barvo kliknete na povezavo Uredi in posodobite željeno količino ter nadaljujete z nakupom. Če na začetku niste izbrali pravilne količine, jo lahko tukaj popravite v okencu: Količina.

    Če ugotoviš, da ne želiš izbranega izdelka v košarici, ga lahko odstraniš s klikom na ikono koša, čisto na desni strani, če se z miško postaviš na koš, se ti bo izpisal tekst: Odstrani. Tukaj je navedena cena posameznega izdelka, strošek dostave in znesek davka na dodano vrednost. V primeru, da je izdelek pravi, prav tako količina, vi pa želite dodati več izdelkov v košarico, kliknite na gumb Nadaljujte z nakupi. Za vas smo naredili tudi tudi izbor artikolv, ki bi vas mogoče zanimali. Ta izbor najdete na levi strani. Dodate ga s preprostim klikom na gumb V košarico.

    Klik na Zaključi nakup, vas popelje v naslednji korak. Postopek nakupa lahko kadarkoli prekinete. 

  • Izpolniti morate podatke za račun. Polja, ki so označena z zvezdico morate obvezno izpolniti. Če katerega od teh polj ne boste pravilno izpolnili, vas na to avtomatsko opozori program. Nakup v naši spletni trgovini lahko opravite tudi brez registracije v Moj račun.

    Najprej izpolnete
    Polje 1: Podatki računa.  Polja označena z zvezdico (*) so obvezna (ime, priimek, E-mail, naslov, mesto/kraj, poštna številka, telefon).

    V polju 2: Način dostave, je prikazano podjetje, ki bo vaš paket dostavilo.

    V polju 3: Način plačila izberete s klikom na krogec, način kako želite račun poravnati (po povzetju ali po predračunu)

    V polju Pregled naročila, pa še enkrat preverite Ime artikla (spodaj je navedena tudi izbrana velikost).

    V tem polju lahko še vedno spreminjate (naredite željene popravke) količino izbranih izdelkov: klik na puščico navzdol – zmanjša količino, klik na puščico navzgor – poveča količino. S klikom na ikono koš na desni strani, pa ta izelek še vedno lahko odstranite iz Hitre blagajne in s tem tudi iz košarice. V pregledu naročila se vam izpiše tudi skupni znesek za plačilo.

    Če ne želite prejemati naših e-novic, izklopite kljukico v okencu pred Želim prejemati e-novice

    Spodaj lahko dodate tudi svoj komentar, opombe k naročilu. Vpišite tekst v prazno polje.

    Če imate veljaven kupon za popust in ste ga pred tem pozabili vpisati, lahko to še vedno storite tu: kliknite na gumb Uporabi kupon, spodaj na sredini.

    Če ste s svojim naročilom zadovoljni, nakup zaključite s klikon na gumb: Kupi zdaj. S tem se tudi zavezujete k sklenitvi nakupne pogodbe in plačilu naročila. 

    V tem koraku se lahko registrirate na spletni strani in ustvarite svoj račun in/ali označite, da želite prejemati e-novice. 

  • Če je bilo vaše naročilo sprejeto, se vam bo v spletni trgovini izpisalo Vaše naročilo je bilo sprejeto in številka vašega naročila. Na vaš e-naslov boste prejeli vse podatke o vašem nakupu. Vsi ostali postopki so opisani v Splošnih pogojih.

  • Na spletni strani hummel.si je možen nakup izdelkov, predstavljenih v spletni trgovini. Te izdelke lahko kupec iz Slovenije posreduje tudi tretji osebi znotraj Slovenije. Nakup je možen tudi za kupce iz Hrvaške in Bosne in Hercegovine.

  • Naročilo v spletni trgovini hummel.si je oddano, ko uporabnik prejme avtomatsko elektronsko obvestilo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Pogodbo lahko z upravičenimi razlogi tudi prekinete. 

  • To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da se je pričela vršiti odprema. Naročilo bo potrjeno najkasneje v 2 delovnih dneh po oddaji naročila prek e-pošte, sporočila SMS ali telefonskega klica.

  • Kupec ima eno (1) uro časa, da prekliče naročilo.

  • Ko je naročilo v roku ene ure dokončno potrjeno, se obdelava nadaljuje. Ponudnik bo potrjena naročila v spletni trgovini hummel.si obravnaval kot nepreklicna. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo potrjeno s poslano e-pošto na velenje@hummel.si ali prek obrazca za odstop pogodbe, ki ga najdete v 6. poglavju Vračilo blaga / Odstop od pogodbe. 

  • Ponudnik lahko naročilo zavrne, če sumi, da je prišlo do zlorabe spletnih strani hummel.si.
    S potrditvijo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.

  • Prikaz dobavljivosti izdelkov v košarici je informativnega značaja in se lahko v času do obdelave naročila spremeni. V posameznih primerih se lahko zgodi, da katerega od naročenih izdelkov ponudnik ne more poslati takoj, ker je že prodan. O nadaljni razpoložljivosti izdelka/ov ponudnik kupca obvesti v čim krajšem roku, pri čemer so uporabljeni kontaktni podatki posredovani ob naročilu. Če ponudnik nima blaga na zalogi, slednje pa je na zalogi ponudnikovega dobavitelja, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Ponudnik bo skušal kupca čim bolj ažurno informirati o časovnem roku dobave blaga. Če je dobavna doba nerazumno dolga in/ali daljša od roka, ki ga zagotavlja ponudnik in kupec ne želi več čakati, lahko to sporoči ponudniku po e-pošti na velenje@hummel.si, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, druge izdelke iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral.

Ponudnik blago, ki je na zalogi ali pride na zalogo od ponudnikovega dobavitelja, v najkrajšem možnem času v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Darila

Kupec iz Slovenije, lahko svoje kupljene artikle nameni tretji osebi kot darilo. Oseba, ki jo kupec želi obdariti, mora imeti naslov dostave v Sloveniji, blago pa se plača po predračunu, ki ga kupec dobi na posredovani e-naslov. Ponudnik bo poskrbel za dostavo darila obdarjencu po plačilu predračuna s strani kupca. Za učinkovito dobavo daril je najbolje, da se kupec obrne na ponudnika po elektronski pošti velenje@hummel.si in/ali mobilno številko +386 (0)41 72-1923.

Darilni bon

Kupec iz Slovenije lahko naroči in kupi darilni bon za trgovine hummel v apoenih 10, 20 in 50 eur. Bon je možno vnovčiti v trgovinah hummel v Velenju in v BTC City v Hali 12, kjer je upravljalec hummel »cornerja« podjetje Mega let d.o.o. Darilni bon dostavljen v roku 2-3 delovnih dni.

2. NAČINI PLAČILA

  • z gotovino ob prevzemu blaga (dostava z GLS, paketno distribucijo)
  • plačilo po predračunu po potrditvi Reakt, d.o.o. o dobavljivosti blaga

Prodajalec kupcu izda račun z razčlenjenimi stroški. Do popolnega plačila kupnine je blago last Reakt, d.o.o.

3. CENE

Cene so izražene v evrih. Vse cene vsebujejo DDV.

Prodajalec pošiljki priloži račun. Cena izdelka se bo povečala za znesek dostave, ki je 4,60 eur in poštne provizije za prenos kupnine, ki jo zaračunava Pošta Slovenije po veljavnem ceniku (0,98 eur za nakupe do 100 eur in 1% vrednosti pri nakupu nad 100 eur), razen v primeru, ko ponudnik omogoči brezplačno dostavo, v posameznih prodajnih ali promocijskih akcijah.

V primeru, da se cena spremeni zaradi globalne narave spletnega poslovanja ali katerihkoli drugih ralogov, med samo obdelavo naročila, bo ponudnik deloval po veljavnih zakonih in predpisih v RS in v smeri obojestranskega zadovoljstva ter tako skušal ponuditi učinkovito rešitev.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (prejme e-sporočilo o potrditvi naročila). Takrat so vsi pogoji in cene določeni in veljajo za obe stranki.

Cene so veljavne v trenutku oddaje naročila, ne glede na možnost akcijskih cen v trenutku dobave in dostave blaga. Popusti se ne seštevajo. Velja načelo uporabe najvišjega objavljenega popusta. Če ste kot dobitnik ugodnosti v nagardni igri ali po kateremkoli drugem ključu upravičeni do popusta, se ob nakupu posameznega izdelka lahko upošteva samo najvišji popust. Npr.: Dobili ste promo kupon za 15%, izdelek pa je že znižan z višjim odstotkom, vaše ugodnosti ne morete izkoristiti.  

Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini hummel.si in niso nujno enake ponudbam v/na drugih prodajnih aktivnostih in maloprodajnih mestih ponudnika.

4. REGISTRACIJA UPORABNIKOV

V spletni trgovini hummel.si se lahko prijavite kot registriran uporabnik. Vsebine spletne trgovine so dostopne tudi anonimnim uporabnikom. Registrirani uporabniki v postopku registracije posredujejo zahtevane podatke. Vsak registriran uporabnik dobi svoje uporabniško ime in geslo, ki je tajno. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo s svojim uporabniškim imenom in z geslom upravljal izključno sam oz. od njega pooblaščena oseba. Vsak uporabnik samostojno odgovarja za vsebine, ki jih vpiše na straneh hummel.si.

5. DOSTAVA IN DOBAVNI ROK

Vse izdelke, ki so na zalogi, dostavimo iz našega podjetja v roku od 2 do 14 delovnih dni, šteto od dneva potrditve vašega naročila. Če izdelka ob naročilu ni na zalogi, o roku dostave kupca obvestimo v 2-5 delovnih dneh. Izdelki bodo dostavljeni v skladu z dogovorom.

Dostava v tujino

Naročene izdelke dostavljamo tudi kupcem iz Hrvaške in Bosne in Hercegovine. Dostava se vrši preko ponudnikovega izbranega prevoznega partnerja, ponavadi je to GLS Slovenija ali po dogovoru. Znesek dostave je odvisen od države prejemnika in teže artiklov, praviloma pa poštnina znaša 10 EUR.. Kupec bo na e-naslov dobil sporočilo, v katerem bodo opredeljeni vsi dodatni stroški kot so dostava, itd. in šele po pregledu slednjih, vkolikor se strinja s končno ceno potrdil naročilo. Prodajalec pošiljki priloži račun in vse ostale potrebne dokumente v primeru izvoza blaga.

6. VRAČILO BLAGA / ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dneprevzema. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Reakt d.o.o. o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti na naslov: velenje@hummel.si. V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe, najdeš tukaj!

 

Učinki odstopa od pogodbe

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru, najpozneje v 30 delovnih dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe, povrne kupnino. Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače.

Izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan, v nespremenjeni količini, v originalni embalaži in z veljavnim računom. Če kateri od teh pogojev ni izpolnjen, bomo izdelek/e vrnili kupcu na njegove stroške. Nesprejem vrnjenega izdelka, kupca ne odveže od odgovornosti plačila.

Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko +386 (0)41 72-1923.

Napotki za vračilo izdelkov:

Ker si pri spletnem nakupovanju, izdelkov ni mogoče fizično pogledati in otipati, kupcu omogočamo vračilo izdelkov (znotraj zakonskih okvirov in pogojev poslovanja spletne trgovine hummel.si). Izdelki, ki so kupljeni na daljavo, naj se ne uporabljajo v času, ki je zakonsko namenjen odstopu od pogodbe. Kupec ima to možnost zato, ker izdelek ni bil v skladu s pričakovanji. Sledi nekaj nasvetov:

  • Najprej previdno odpri embalažo in jo shrani do trenutka, ko si prepričan/a, da je izdelek pravi.
  • Preizkusi velikost izdelka, Če gre za spodnje perilo, kopalke, kopalne hlače, trening kratke hlače s podlogo, nogavice, itd. ne pomerjaj izdelkov na golo kožo ali prek drugih oblačil.
  • Čevljev, dvoranskih copat ali natikažev ne preizkušaj/obuvaj brez nogavic.
  • Ne ostranjuj originalne etikete, dokler nisi 100% prepričan/a, da ti izdelek ustreza
  • Uporabljan izdelek ni primeren za vračilo, saj so na njem vidne sledi uporabe (umazanija, prah, madeži, praske, itd.).
  • Izdelka ne umivaj v pralnem stroju, dokler nisi 100% prepričan o ustreznosti.
  • V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite na e-naslov velenje@hummel.si.
  • Blago vedno vrnite na naslov: Reakt d.o.o. PE trgovina hummel, Šaleška 1, 3320 Velenje.

V primeru poškodb glejte del o reklamacijah.

Vse stroške, povezane z vračilom izdelkov, plača kupec. Za vrnjene izdelke ne sprejemamo pošiljk z odkupnino.

7. REKLAMACIJE

Kupec lahko za vsak kupljeni izdelek v primeru napake uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake.

Napaka je po ZVPot stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Iz naslova stvarne napake lahko kupec napako na izdelku reklamira pri ponudniku in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom ali vračilo plačanega zneska. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.

Če napaka ni sporna, bo ponudnik čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugodil kupčevemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora ponudnik v enakem roku podati kupcu pisen odgovor.

Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov velenje@hummel.si . Kupec izpolni obrazec za vračilo/reklamacijo, ki ga prejme po e-pošti, in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži originalni račun. Reklamacij, ki nimajo ustrezne dokumetacije (npr. račun) ponudnik ne obravnava. Kupec mora v vsakem primeru (osebno ali po pošti / paketnidistribuciji vrniti blago, da ponudnik lahko začne postopek reklamacije, razen v primeru, ko ponudnik oceni, da vračilo ni potrebno. Prav tako ponudnik ne sprejema nobenih vračil reklamiranega blaga, ki imajo kakršnokoli odkupno vrednost ob prejemu, s strani kateregakoli ponudnika transportnih, poštnih ali logističnih storitev.  

8. REKLAMACIJE IZDELKOV, POŠKODOVANIH MED PREVOZOM

V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, odprtja, manjkajoče izdelke, itd. vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Če poškodbe opazite takoj po prevzemu, vrnite paket na Pošti Slovenije in zahtevajte Zapisnik o poškodovani pošiljki ter izpolnite obrazec. Reklamacijo bomo skušali rešiti v najkrajšem možnem roku. Če ste blago prejeli od kateregakoli drugega ponudnika logističnih storitev, poškodovano pošiljko zavrnite takoj ali nas obvestite na velenje@hummel.si ali na mobino številko +386 (0)41 72-1923.

9. DOBAVNI ROK

Rok dobave blaga iz zaloge je 2-14 delovnih dni.

10. OMEJITEV ODGOVORNOSTI

  • Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletnih strani hummel.si in vanje vključenih vsebin. Ponudnik si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletnih strani brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb.
  • Ponudnik si prizadeva predstaviti kar najbolj točne in ažurne informacije, ki so pomembne za potrošnika, vendar zaradi narave poslovanja na spletu to ni vedno mogoče. Kupec bo o tovrstnih spremembah med obdelavo sporočila obveščen.
  • Ponudnik skuša zagotoviti najbolj natančne vizualne informacije o izdelku. Kljub temu je foto in video prikaze izdelke še vedno treba obravnavati kot simbolične. Vizualne vsebine ne zagotavljajo lastnosti izdelka avtomatično.

11. OMEJENA PRAVICA UPORABE

Obiskovalci lahko vsebine spletnih strani Hummel.si uporabljajo izključno v osebne in nekomercialne namene. Vsebine so avtorsko zaščitene. Kakršnakoli druga uporaba, kopiranje, objava in distribucija spletnih vsebin ali njihovih posameznih delov je brez dovoljenja ponudnika je prepovedana.

12. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV IN PIŠKOTKI

Splošno

Podjetje Reakt d.o.o. (v nadaljevanje Trgovec) se zavezuje, da bo varovalo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine www.hummel.si. Zbrane osebne podatke bo Trgovec uporabljal izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Trgovec spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storil vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu Trgovec posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.

 

Uporaba osebnih podatkov

Trgovec za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

o    ime in priimek;

o    naslove za dostavo;

o    firmo oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);

o    davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);

o    naslov elektronske pošte (uporabniško ime);

o    geslo v šifrirani obliki;

o    kontaktno telefonsko številko;

o    državo bivanja;

o    druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini;

o    druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, Trgovec ne odgovarja.

 

Izvajanje politike zasebnosti

Trgovec ima, skladno z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, varovanje osebnih podatkov urejeno s Pravilnikom o zavarovanju osebnih podatkov.

Vse pri Trgovcu redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z določili Pravilnika o zavarovanju osebnih podatkov in z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s Trgovcem.

Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo Trgovcu sporočijo preklic registracije. Pred podajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik Trgovcu poravnati vse še neporavnane obveznosti iz naslova opravljenih nakupov v spletni trgovini. Trgovec bo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v okviru te politike zasebnosti varoval tudi v primeru preklica registracije.

 

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov. 


Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

 

Pravica do obveščanja

Imate pravico do neplačljivih informacij o vaših osebnih podatkih, s katerimi razpolagamo, kot tudi pravico do izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na: info@hummel.si ali nam pošljite zahtevek po pošti.   

Obvestila o stanju naročila: pridržujemo si pravico, da vas na vpisano tel. številko preko sms sporočila obvestimo, ko je vaše naročilo odpremljeno in če artikli niso bili prevzeti od 3 do 5 dni. Če artikli niso bili prevzeti več kot 5 dni, si pridržujemo pravico klica na posredovano telefonsko številko, kot opomnik za prevzem artiklov. 

Obvestila: po prijavi na obvestila bosta vaše ime, tel. številka in vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v reklamne namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na prejemanje obvestil se prijavite le, če je ob naročilu obkljukano posebno polje, ki vam omogoča prijavo. 

Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno in v celoti lastnosti izdelka, zato služijo zgolj kot informativni prikaz!

V primeru vpisa e-mail naslova na Facebook ali v obrazec na prvi strani hummel.si, bomo vaš e-mail naslov shranili za namene obveščanja o posebnih ugodnostih in promocijah spletne trgovine hummel.si. Iz baze prejemnikov obvestil se lahko kadarkoli odjavite s sporočilom na info@hummel.si ali s klikom na povezavo 'Odjava' na dnu promocijskih e-mail sporočil.

Za odjavo od občasnih promocijskih SMS sporočil na prejeto SMS spročilo odgovorite z besedilom "Odjava" in vašo telefonsko številko bomo odstranili iz baze prejemnikov sporočil.

 

Pravica, da od podjetja Reakt d.o.o. kot upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahtevam:

o        Dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije:

o        namene obdelave,

o        vrste osebnih podatkov, uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah,

o        predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja,

o        obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov.

o        Razloge zanj kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za posameznika.

o        Eno (brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določim sam (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahtevam drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki). Za dodatne kopije, ki jih zahtevam, lahko upravljavec zaračuna razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov.

o        Popravek netočnih osebnih podatkov.

o        Omejitev obdelave, kadar:

o        oporekam točnosti osebnih podatkov, in sicer za obdobje, ki upravljavcu omogoča preveriti točnost osebnih podatkov,

o        je obdelava nezakonita in nasprotujem izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevam omejitev njihove uporabe,

o        upravljavec osebnih podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, pa jih jaz potrebujem za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov.

o        Izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz 17. člena Splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru, kadar prekličem to privolitev za obdelavo osebnih podatkov.

o        Izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, s pravico, da te podatke posredujem drugemu upravljavcu, ne da bi me prvotni upravljavec pri tem oviral.

o        Prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov.

o        Da zame ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov, ki ima pravne učinke v zvezi z mano ali na podoben način name znatno vpliva, če so izpolnjene predpostavke iz člena 22 Splošne uredbe o varstvu podatkov.

o        Pravica, da zoper upravljavca vložim pritožbo pri informacijskem pooblaščencu, če menim, da obdelava mojih osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.

Postopek uveljavljanja pravic

Seznanjen sem, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovim v pisni obliki na upravljavca, in sicer na elektronski naslov info@hummel.si .

Seznanjen sem, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.

Seznanjen sem, da mora upravljavec na mojo zahtevo, s katero uveljavljam svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.

 

Izjava o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov

Trgovec je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov njegove spletne trgovine. Trgovec ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Trgovca.

Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno trgovino, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Trgovec teh podatkov ne bo uporabil v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Trgovec podatkov uporabnikov ne bo uporabil za pošiljanje promocijske e-pošte ali drugega nezaželenega promocijskega materiala, razen za pošiljanje tistih promocijskih obvestil, na katere se bo uporabnik naročil oz. s katerimi bo soglašal. Trgovec lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.

Trgovec bo osebne podatke uporabnikov vodil v zbirki osebnih podatkov samo toliko časa, kot je nujno potrebno, da se doseže namen, za katerega se osebni podatki zbirajo in vodijo.

Dostavni službi bo Trgovec zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte bo Trgovec stopil v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini, prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni trgovini prišlo do težav.

PIŠKOTKI

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo o piškotkih je spremenjen Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; na kratko ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013 in je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki in zakaj jih spletna stran potrebuje

Piškotek je majhna tekstovna datoteka, ki se prenese na računalnik uporabnika ob njegovem obisku spletne strani in običajno vsebuje:

  • Ime strežnika, s katerega je bil poslan piškotek
  • Življenjsko dobo piškotka
  • Vrednost – navadno naključno generirano edinstveno število

Sam piškotek ne vsebuje ali zbira informacij. Če pa ga prebere strežnik skupaj s spletnim brskalnikom, je to lahko spletnemu mestu v pomoč pri izvajanju uporabniku prijaznejših storitev – na primer tako, da se spomni prejšnjih nakupov ali podatkov o uporabnikovem računu. Samo strežnik, ki je poslal piškotek, lahko prebere in uporablja ta piškotek. Na spletnem mestu, vrednem zaupanja, lahko tako piškotki obogatijo izkušnjo. Lahko pa so piškotki uporabljeni tudi na načine, ki pomenijo poseg v posameznikovo zasebnost. Piškotki so lahko shranjeni različno dolgo, le za trajanje seje brskanja ali pa veliko dlje.

Katere piškotke uporabljamo na strani in zakaj

Na spletni strani uporabljamo izključno piškotke, ki so dovoljeni v skladu z zakonom ZEKom-1. Uporabljeni so le piškotki, ki so nujno potrebni za delovanje te spletne strani. Za beleženje statistike obiskanosti strani, uporabljamo sistem, ki zapiše le sejni piškotek in ne sledi vašemu nadaljnjemu vedenju na spletni strani oziroma v povezavi z drugimi stranmi. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z rabo v nadaljevanju opisanih piškotkov.

Seznam piškotkov, ki jih zbira spletna trgovina

ime piškotaOpis piškotov
CART Upravljanje s košarico
CATEGORY_INFO Upravljanje s prodajnimi skupinami
COMPARE Primerjava izdelkov
CURRENCY Nastavitve spletne strani
CUSTOMER Identifikacija uporabnika
CUSTOMER_AUTH Identifikacija uporabnika
CUSTOMER_INFO Identifikacija uporabnika
CUSTOMER_SEGMENT_IDS Identifikacija uporabnika
EXTERNAL_NO_CACHE Nastavitve spletne strani
FRONTEND Identifikacija uporabnika
GUEST-VIEW Nastavitve spletne strani
LAST_CATEGORY Upravljanje s prodajnimi skupinami
LAST_PRODUCT Upravljanje z izdelki
NEWMESSAGE Napredna uporabniška izkušnja
NO_CACHE Nastavitve spletne strani
PERSISTENT_SHOPPING_CART Upravljanje s košarico
POLL Upravljanje z anketami
POLLN Upravljanje z anketami
RECENTLYCOMPARED Primerjava izdelkov
STF Napredna uporabniška izkušnja
STORE Nastavitve spletne strani
USER_ALLOWED_SAVE_COOKIE Nastavitve spletne strani
VIEWED_PRODUCT_IDS Upravljanje z izdelki
WISHLIST Upravljanje seznama želja
WISHLIST_CNT Upravljanje seznama želja
__utma Statistika ogledov spletne strani - Google Analytics
__utmb Statistika ogledov spletne strani - Google Analytics
__utmc Statistika ogledov spletne strani - Google Analytics
__utmz Statistika ogledov spletne strani - Google Analytics

13. NAKUPNA POGODBA

Nakupno pogodbo hranimo na sedežu podjetja in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na naslov: Reakt d.o.o., PE hummel Velenje, Šaleška 1, 3320 Velenje, s pripisom Nakupna pogodba. Nakupna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

14. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko kupec s ponudnikom poveže telefonsko na telefon 041 72-1923 ali po elektronski pošti info@hummel.si. Ponudnik bo v roku 5 delovnih dneh potrdil, da je prijel pritožbo, sporočil kupcu, kako jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Vsekakor pa bo ponudnik skušal delovati v smeri odpravljanja napak ter pomankljivosti in reševal spore sporazumno.

Za kakršnekoli informacije ali vpršanja lahko pokličete na telefon 041 72-1923 ali pišete na elektronski na velenje@hummel.si. Če vam na vprašanje ne bomo mogli ali znali odgovoriti takoj, vam bomo odgovor posredovali v najkrajšem možnem času.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Reakt, d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

 

 

Uživajte v nakupih v spletni trgovini hummel.si