I. OSNOVNE INFORMACIJE

PODATKI O PODJETJU

Reakt, d.o.o.
Františka Foita 2
3320 Velenje

PE trgovina hummel Velenje
Mercator center Velenje
Šaleška cesta 1
3320 Velenje 

Podjetje je vpisano v sodni register Okrožnega sodišča v Celju. Srg vpisa: 2008/28559. 

ID za DDV: SI97628638 (zavezanec za DDV)
Matična številka: 3378055000

TRR: SI56 0279 7026 5186 175 pri NLB Banka (SWIFT banke: LJBASI2X)
TRR: SI56 1010 0005 9906 322  pri Banka Intesa San Paolo  (SWIFT banke: BAKOSI2X)

S spletnimi mesti hummel.si / hummel.hr (v nadaljevanju spletna trgovina) upravlja podjetje Reakt, d.o.o., ki je ponudnik e-storitev in poslovanja (v nadaljevanju ponudnik). 

OMEJENA PRAVICA UPORABE VSEBIN

Vse vsebine objavljene v trgovini so last ponudnika in/ali njegovih partnerjev in dobaviteljev in se lahko uporabljajo izključno v osebne in nekomercialne namene. Kakršnakoli komercialna uporaba, kopiranje, objava in distribucija spletnih vsebin ali njihovih posameznih delov je brez dovoljenja ponudnika je prepovedana. Vsebin na spletnem mestu ni dovoljeno uporabljati na način, ki bi poškodoval, preobremenil, onemogočil ali omejil delovanje spletnega mesta. 

STRINJANJE S POGOJI POSLOVANJA 

Z vstopom na spletno mesto uporabniki sprejemajo objavljene splošne pogoje poslovanja, ki opredeljujejo delovanje trgovine, pravice uporabnika, obveznosti ponudnika ter medsebojni poslovni odnos. Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo.

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev spletne trgovine kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče. Podatki o izdelkih, pogojih poslovanja, spletni aplikaciji in ostale informacije v spletni trgovini so na voljo v slovenskem jeziku.

Ponudnik v trgovini zagotavlja naslednje informacije: 

  • Identiteto podjetja (ime, sedež, matična številka, številka registracije podjetja) 
  • Kontaktne podatke (e-naslovi, mobilne številke, naslov podjetja)
  • Značilnosti blaga in storitev 
  • Dostopnost izdelkov
  • Pogoji dostave izdelkov 
  • Način plačila in dostave 
  • Časovno veljavnost ponudbe 
  • Časovni rok odstopa od pogodbe in pogojih odstopa 
  • Pojasnilo postopka pritožbe z kontaktnimi podatki 

OMEJITEV ODGOVORNOSTI 

Ponudnik si prizadeva predstaviti kar najbolj točne in ažurne informacije, ki so pomembne za potrošnika, vendar zaradi narave poslovanja na spletu to ni vedno mogoče. Kupec bo o tovrstnih spremembah med obdelavo sporočila obveščen. Ponudnik skuša zagotoviti najbolj natančne vizualne in druge informacije o izdelku. Kljub temu, da je foto in video material najboljši približek izgleda izdelka, je vizualne prikaze izdelkov še vedno treba obravnavati kot simbolične. Vizualne vsebine ne zagotavljajo lastnosti izdelka avtomatično. Ponudnik ne jamči in odgovarja za točnost, ažurnost in popolnost katerekoli vsebine in/ali podatkov. 

Ponudnik za zaplete in težave, ki bi lahko nastali zaradi nepravilne uporabe blaga ali storitev ne odgovarja. Ponudnik ni odgovoren za morebitne trenutne težave ali nedelovanje trgovine, morebitne napačne ali netočne informacije kot tudi ne za morebitno škodo, ki so posledica uporabe nepopolnih ali napačnih informacij. 

Ponudnik si pridržuje pravico odstopa od pogodbe in zavrnitev realizacije naročila v primeru napake v ponudbi kot je napačno navedena cena, ki je lahko posledica tehničnih ali drugih težav.  Vsa uradna komunikacija poteka prek obrazcev v spletni trgovini, oz. elektronske pošte. 

Ponudnik ne jamči in odgovarja za povezave, ki vodijo do spletnih strani tretjih oseb ali jih uporabnik posreduje do spletnih strani tretjih oseb. Ponudnik nima nadzora nad vsebino spletnih strani tretjih oseb, storitvami ali izdelki, ki so na voljo na spletnih straneh tretjih oseb. Ponudnik ne odgovarja za nikakršno neposredno ali posredno škodo ali za izgubo, ki nastane kot posledica uporabe spletnih strani tretjih oseb. Uporabnik prevzema vso odgovornost, ko se odloči slediti preusmeritvam oz. povezavam, ki vodijo do spletnih strani tretjih oseb. 

Ponudnik ne odgovarja za kakršnokoli škodo ali viruse, ki lahko okužijo elektronske naprave uporabnika (računalnik, telefon, tablica, itd.), zaradi dostopa, uporabe ali brskanja v tej spletni trgovini ali prenosa katerega koli gradiva, podatkov, besedila, slik, videoposnetkov ali zvoka s spletne strani. Prav tako ponudnik ni odgovoren za kakršnokoli izgubo, ki bi nastala z uporabo spletnega mesta.

Ponudnik ne odgovarja za dejanja uporabnikov spletnega mesta. Uporabnik spletno mesto uporablja na lastno odgovornost. 

PRITOŽBE IN SPORI 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Vse pritožbe in spore skušamo obravnavati in reševati hitro učinkovito. Kupec nas lahko kontaktira telefonsko +386 41 72 1923 ali po e-pošti na webshop@hummel.si. Ponudnik bo v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v treh (3) dneh potrdil prejem pritožbe in sporočil kupcu čas, postopek in potek obravnave pritožbe.      

Izvensodno reševanje sporov 

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Reakt d.o.o. ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom TUKAJ.  

(https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Spore v zvezi z uporabo spletnega mesta in/ali nakupom izdelkov v spletni trgovini se ponudnik in kupec zavezujeta reševati sporazumno. Če spora ni mogoče rešiti sporazumno je pristojno sodišče v Velenju.

II. POSTOPEK NAKUPA

NAROČANJE BLAGA IN STORITEV 

Na tem spletnem mestu lahko blago in/ali storitve naročite prek obrazcev v spletni trgovini.

Pri naročilu prek obrazca na spletni strani je obvezna navedba telefonske številke na katero lahko uporabnika brezplačno informiramo o poteku in dostavi naročila (vsa prejeta sporočila so za uporabnika brezplačna) in navedba maila na katerega pošljemo potrdilo naročila in ostale informacije glede izvedbe naročila.  

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna s pisno zahtevo po elektronski pošti webshop@hummel.si  

Račun se hrani na sedežu podjetja Reakt, d.o.o., Františka Foita 2, 3320 Velenje. 

POSTOPEK NAKUPA

V spletni trgovini hummel lahko izberete izdelke, ki so razporejeni v različne kategorije. Nabor izdelkov si lahko zožate z uporabo različnih filtrov. Na spletnem mestu/trgovini najdete želeni izdelek in kliknete nanj. Odpre se vam nakupni meni, t.i košarica, v kateri najdete natančnejše informacije o izdelku, sestavi, ceni, akcijskih cenah, času trajanja akcij(e), stroških dostave, velikostih izdelka, ki so na zalogi. V primeru, da želite imeti isti izdelek v več velikostih, morate za vsako posamezno velikost ponoviti postopek nalaganja v nakupno košarico.

V tem koraku morate določiti količino in tudi barvo, če je izdelek na voljo v več barvnih kombinacijah. Če nič ne vpišete, se avtomatično izbere en kos. S klikom v košarico greste na naslednji korak nakupa.

Če želite izbrati več izdelkov lahko nadaljujete z nakupi (klik na nadaljujte z nakupi) ali zaključite nakup (klik na zaključi nakup). Če imate veljavno kodo za popust ali kodo za vrednostni bon, jo lahko uporabite v tem koraku. Če ste pomotoma zgrešili željeno količino ali barvo, kliknete na povezavo uredi in posodobite željeno količino ter nadaljujete z nakupom. Če na začetku niste izbrali prave količine, jo lahko popravite v okencu: Količina.

Če ugotovite, da ne želite izbranega izdelka v košarici, ga lahko odstranite s klikom na ikono koša, čisto na desni strani. Če se z miško postavite na koš, se vam bo izpisal tekst: Odstrani. Tukaj je navedena cena posameznega izdelka, strošek dostave in znesek davka na dodano vrednost. V primeru, da je izdelek pravi, prav tako količina, vi pa želite dodati več izdelkov v košarico, kliknite na gumb Nadaljujte z nakupi. 

Za vas smo naredili tudi tudi izbor artiklov, ki bi vas morda zanimali. Ta izbor najdete spodaj pod izdelkom. Dodatne izdelke lahko dodajate po istem postopku. 

Klik na Kupi zdaj, vas popelje v naslednji korak. Postopek nakupa lahko kadarkoli prekinete. 

Izpolniti morate podatke za račun. Polja, ki so označena z zvezdico morate obvezno izpolniti. Če katerega od teh polj ne boste (pravilno) izpolnili, vas trgovina na to avtomatsko opozori. Nakup na spletnem mestu lahko opravite tudi brez registracije v Moj račun.

Polje 1: Podatki računa.  Polja označena z zvezdico (*) so obvezna (ime, priimek, E-mail, naslov, kraj, poštna številka, telefon).

V polju 2: Način dostave, je prikazano podjetje, ki bo vaš paket dostavilo.

V polju 3: Način plačila izberete s klikom na krogec izberete način plačila naročila (po povzetju, s kreditno kartico, paypal, osebni prevzem ali po predračunu)

V polju Pregled naročila, pa še enkrat preverite Ime artikla (spodaj je navedena tudi izbrana velikost).

V tem polju lahko še vedno spreminjate (naredite želene popravke) količino izbranih izdelkov: klik na puščico navzdol – zmanjša količino, klik na puščico navzgor – poveča količino. S klikom na ikono koš na desni strani, pa ta izdelek še vedno lahko odstranite iz blagajne in s tem tudi iz košarice. V pregledu naročila se vam izpiše tudi skupni znesek za plačilo.

Če ne želite prejemati naših e-novic, izklopite kljukico v okencu pred  Želim prejemati e-novice

Spodaj lahko dodate tudi svoj komentar, opombe k naročilu. Vpišite tekst v prazno polje.

Če imate veljaven kupon za popust in ste ga pred tem pozabili vpisati, lahko to še vedno storite tu: kliknite na gumb Uporabi kupon, spodaj na sredini.

Če ste s svojim naročilom zadovoljni, s kljukico potrdite, da se strinjate s Splošnimi pogoji nakupa.  

Nakup zaključite s klikom na gumb: Kupi zdaj. S tem se tudi zavezujete k sklenitvi nakupne pogodbe in plačilu naročila. V tem koraku se lahko registrirate na spletni strani in ustvarite svoj račun in/ali označite, da želite prejemati e-novice. 

Če je bilo vaše naročilo sprejeto, se vam bo v spletni trgovini izpisalo Vaše naročilo je bilo sprejeto in številka vašega naročila. Na vaš e-naslov boste prejeli vse podatke o vašem nakupu. Vsi ostali postopki so opisani v Splošnih pogojih.

Na spletnem mestu je možen nakup izdelkov, predstavljenih v spletni trgovini. Te izdelke lahko kupec iz Slovenije posreduje tudi tretji osebi znotraj Slovenije. Nakup je možen tudi za kupce iz Evropske unije. 

Naročilo na spletnem mestu je oddano, ko uporabnik prejme avtomatsko elektronsko obvestilo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Pogodbo lahko z upravičenimi razlogi tudi prekinete. 

To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da se je pričela vršiti odprema. Naročilo bo potrjeno najkasneje v 1-2 delovnih dneh po oddaji naročila prek e-pošte, sporočila SMS ali telefonskega klica.

PREKLIC NAROČILA

Kupec ima eno (1) uro časa, da prekliče naročilo. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo potrjeno s poslano e-pošto na webshop@hummel.si ali prek obrazca za odstop pogodbe, ki ga najdete v poglavju Vračilo blaga / Odstop od pogodbe. 

Naročilo spremeni tako, da odda novo naročilo, pri čemer ponudnika na webshop@hummel.si obvesti o preklicu prvotnega naročila. 

Ko je naročilo dokončno potrjeno, se obdelava nadaljuje. Ponudnik bo potrjena naročila v spletni trgovini obravnaval kot nepreklicna. Ponudnik lahko naročilo zavrne, če sumi, da je prišlo do zlorabe na spletnem mestu, 

S potrditvijo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.

DOBAVLJIVOST IZDELKOV

Prikaz dobavljivosti izdelkov v košarici je informativnega značaja in se lahko v času do obdelave naročila spremeni. V posameznih primerih se lahko zgodi, da katerega od naročenih izdelkov ponudnik ne more poslati takoj, ker je že prodan. O nadaljnji razpoložljivosti izdelka/ov ponudnik kupca obvesti v čim krajšem roku, pri čemer so uporabljeni kontaktni podatki posredovani ob naročilu. Če ponudnik nima blaga na zalogi, slednje pa je na zalogi ponudnikovega dobavitelja, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Ponudnik bo skušal kupca čim bolj ažurno informirati o časovnem roku dobave blaga. Če je dobavna doba nerazumno dolga in/ali daljša od roka, ki ga zagotavlja ponudnik in kupec ne želi več čakati, lahko to sporoči ponudniku po e-pošti na webshop@hummel.si, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, druge izdelke iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali celotno naročilo storniral.

Ponudnik blago, ki je na zalogi ali pride na zalogo od ponudnikovega dobavitelja, v najkrajšem možnem času v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

DARILA 

Kupec iz Slovenije, lahko svoje kupljene artikle nameni tretji osebi kot darilo. Oseba, ki jo kupec želi obdariti, mora imeti naslov dostave v Sloveniji, blago pa se plača po predračunu, ki ga kupec dobi na posredovani e-naslov. Ponudnik bo poskrbel za dostavo darila obdarjencu po plačilu predračuna s strani kupca. Za učinkovito dostavo daril je najbolje, da se kupec obrne na ponudnika po elektronski pošti webshop@hummel.si in/ali mobilno številko +386 (0)41 72-1923.

DARILNI / VREDNOSTNI BON 

Kupec iz Slovenije lahko naroči in kupi darilni bon za trgovine hummel v apoenih 10, 20 in 50 eur. Bon je možno vnovčiti v trgovini hummel v Velenju ali na spletnem mestu. Darilni bon bo dostavljen digitalno in/ali v fizični obliki v roku 1-3 delovnih dni.

NAČINI PLAČILA 

Kupec lahko izbira med različnimi načini plačil:  

  • z gotovino ob prevzemu blaga (dostava z GLS paketno distribucijo)
  • s kartico ob prevzemu blaga (dostava z GLS paketno distribucijo)
  • osebni prevzem in plačilo z gotovino ali kartico v trgovini hummel Velenje 
  • plačilo po predračunu po potrditvi ponudnika o dobavljivosti blaga in prejemu predračuna po e-pošti
  • preko Paypal plačilnega sistema 
  • s plačilno ali kreditno kartico kartico

Ponudnik kupcu izda račun z razčlenjenimi stroški in mu ga pošlje po e-pošti. Do popolnega plačila kupnine je blago last Reakt, d.o.o.

CENE

Cene so izražene v evrih. Vse cene vsebujejo DDV.

Cena naročila se bo povečala za znesek dostave, ki je 4,99 eur in morebitne poštne provizije za prenos kupnine, ki jo zaračunava dostavljalec, razen v primeru, ko ponudnik omogoči brezplačno dostavo v posameznih prodajnih ali promocijskih akcijah, oziroma v primeru nakupa nad 60 €.

V primeru, da se cena zaradi globalne narave spletnega poslovanja ali katerih koli drugih razlogov, med samo obdelavo naročila spremeni, bo ponudnik deloval po veljavnih zakonih in predpisih v RS in v smeri obojestranskega zadovoljstva ter tako skušal ponuditi učinkovito rešitev.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (prejme e-sporočilo o potrditvi naročila). Takrat so vsi pogoji in cene določeni in veljajo za obe stranki.

Cene so veljavne v trenutku oddaje naročila, ne glede na možnost akcijskih cen v trenutku dobave in dostave blaga. Popusti se ne seštevajo. Velja načelo uporabe najvišjega objavljenega popusta. Če je uporabnik dobitnik ugodnosti v nagradni igri ali po katerem koli drugem ključu upravičen do popusta, se ob nakupu posameznega izdelka lahko upošteva samo najvišji popust. Npr.: dobili ste 15% popust, izdelek pa je že znižan z višjim odstotkom, vaše ugodnosti v danem trenutku in pri določenih izdelkih ne morete izkoristiti.

Navedene cene veljajo le za nakupe na spletnem mestu/trgovini in niso nujno enake ponudbam v/na drugih prodajnih aktivnostih in maloprodajnih mestih ponudnika.

Definicije cen:

Redna prodajna cena: To je cena izdelka/storitve, ki jo določi prodajalec brez upoštevanja popustov, promocij ali drugih posebnih ponudb.

Znižana cena | Cena s popustom: To je običajno nižja cena, ki je ponavadi navedena kot odstotek ali kot znesek znižanja od redne cene. 

Prejšnja cena: To je najnižja cena, ki jo je prodajalec uporabljal v obdobju 30 dni pred uporabo cene s popustom/znižane cene. V primeru neprekinjenega postopnega zniževanja je to cena, ki je bila najnižja cena najmanj 30 dni pred prvo znižano ceno v neprekinjenem postopnem zniževanju cene.

REGISTRACIJA UPORABNIKOV

Na spletnem mestu/ trgovini hummel.si se lahko prijavite kot registriran uporabnik. Vsebine spletne trgovine so dostopne tudi anonimnim, oziroma neregistriranim uporabnikom. Registrirani uporabniki v postopku registracije posredujejo zahtevane podatke. Vsak registriran uporabnik dobi svoje uporabniško ime in geslo, ki je tajno. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo s svojim uporabniškim imenom in z geslom upravljal izključno sam oz. od njega pooblaščena oseba. Vsak uporabnik samostojno odgovarja za vsebine, ki jih vpiše na spletnem mestu/trgovini hummel.si. 

Registracijo lahko izvedete na več načinov, in sicer: 

  • Prek vtičnikov z svojim računom pri socialnih ali drugih omrežjih kot so Google, Meta, Linkedin
  • S posredovanjem svojega e-poštnega naslova 

Ob prijavi/registraciji posredujete naslednje osebnje podatke: ime in priimek, naslov e-pošte (ki je hkrati vaše uporabniško ime), telefonsko številko, naslov, kraj bivanja in morebitne druge neobvezne podatke.  

UPORABNIŠKI RAČUN 

Z registracijo ustvarite uporabniško ime (enako e-pošti) in geslo, ki je tajno in ga uporabnik ne sme razkriti tretjim osebam.

Registrirate se z namenom oblikovanja uporabniškega profila, ki omogoči preverjanje identitete in optimizira proces večkratnih nakupov. Istovetnost e-pošte se preverja s potrditvenim sporočilom na posredovani e-naslov. 

Do uporabniškega računa dostopate s prijavo, oz. vpisom uporabniškega imena in gesla. 

Uporabnik je dolžan posredovati točne in popolne podatke. Vse spremembe podatkov je  registrirani uporabnik dolžan posodobiti. Uporabniški račun lahko zapre po posredovanju zahteve za zaprtje uporabniškega računa na naslov webshop.hummel.si, pri čemer je potrebno zahtevi predložiti dokazilo o identiteti in naslovu. Po potrditvi zaprtja računa s strani ponudnika se uporabniški račun izbriše.

III. DOSTAVA IN DOBAVNI ROK

Vse izdelke na zalogi dostavimo v roku od 2 do 14 delovnih dni, šteto od dneva potrditve vašega naročila. Če izdelka ob naročilu ni na zalogi, o roku dostave kupca obvestimo najkasneje v 1-3 delovnih dneh. Izdelki bodo dostavljeni v skladu z dogovorom. 

DOSTAVA V TUJINO

Naročene izdelke dostavljamo tudi kupcem iz Evropske unije. Dostava se vrši preko ponudnikovega izbranega prevoznega partnerja, ponavadi je to GLS Slovenija ali po dogovoru. Znesek dostave je odvisen od države prejemnika in teže artiklov. Kupec bo na e-naslov dobil sporočilo, v katerem bodo opredeljeni vsi dodatni stroški kot so dostava, itd. in šele po pregledu slednjih, če se strinja s končno ceno, potrdil naročilo. Prodajalec pošiljki priloži račun in vse ostale potrebne dokumente v primeru izvoza blaga. 

NAČIN IN STROŠEK DOSTAVE 

Strošek dostave: 4,99 € za nakupe do 60 € | Brezplačna dostava za nakupe nad 60 €

Izdelki se dostavijo na naslov, ki je v naročilu naveden kot »naslov za dostavo«. Za dostavo naročila na naslov mora biti zagotovljen dostop dostavnega vozila neposredno do lokacije, navedene na naročilu ter zagotovljena možnost parkiranja dostavnega vozila na tej lokaciji. Dostave izdelkov se pravilom vršijo v dopoldanskem času. Naročene izdelke je kupec dolžan prevzeti ob določeni uri in dnevu na naslovu za dostavo. V primeru, da kupec v času dostave pošiljke ne more prevzeti, se pošiljka lahko kasneje prevzame v paketomatih ali  najbližji poslovalnici dostavne službe, ki lahko obračuna zadržanje pošiljke po svojem cenikuV primeru, da kupec ne prevzame blaga ob dogovorjenem času in je potrebna ponovna dostava, se kupcu obračunajo dvojni stroški dostave. Ob prevzemu z dostavo kupec s podpisom potrdi količino in kakovost naročenega izdelka.

Cena standardne dostave (na dom v 1-4 dneh) je odvisna od višine naročila in znaša 4,99 €. V primeru izbora točnega datuma dostave hummel.si naročilo odpremi 1 dan pred izbranim datumom dostave in stranki pošlje obvestilo o odpremi. Dostavne službe večino paketov dostavijo že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. V primeru izbire načina plačila z nakazilom na račun podjetja Reakt d.o.o. (po ponudbi/predračunu) se lahko dostava zamakne, saj gre naročilo naprej v proces obdelave po prejemu plačila za posamezno ponudbo/predračun. Odprema in dostava v primeru, da kupec pošlje potrdilo o plačilu na e-naslov webshop@hummel.si poteka brez zamikov. 

V primeru izbora točnega datuma dostave se strošek dostave poveča (tudi v primeru, da paket izpolnjuje pogoje brezplačne dostave) za 2 € in dodaten 1 € v primeru izbrane jutranje dostave.

V primeru plačila z gotovino ob dostavi na dom, se strošek ne poveča.

Pri delni dostavi vam bomo naročilo razdelili na več pošiljk. Artikle, ki so na zalogi, bomo poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. V kolikor se odločite za delno dostavo vam bomo strošek dostave zaračunali za vsako pošiljko posebej. Pošiljko lahko prevzamete osebno ali pa jo v vašem imenu prevzame pooblaščenec, zakoniti zastopnik ali skrbnik.

Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vam bo dostavna služba poslala sporočilo z navodili, kje lahko paket prevzamete oz. koga lahko kontaktirate, da vam paket ponovno dostavijo. 

Račun za vaše naročilo boste prejeli v roku 24 ur na vaš e-mail naslov s katerim ste oddali spletno naročilo.

Reakt d.o.o. si pridržuje pravico, da zaradi različnih rokov dobave artiklov v naročilu, naročilo razdeli v več pošiljk. Naročene artikle vam v tem primeru dostavimo posamično v več pošiljkah. 

Artikli, naročeni v spletni trgovini  gredo v dostavo v najkrajšem možnem času. Naše logistične sisteme optimiziramo iz leta v leto, saj sta hitrost in udobnost dostave za nas ključnega pomena. Če so artikli na zalogi v našem centralnem skladišču, gredo na pot običajno še isti ali naslednji delovni dan. 

Naročilo lahko prevzamete tudi osebno na našem prevzemnem mestu v trgovini hummel Mercator center Velenje na naslovu Šaleška cesta 1.

IV. VRAČILO BLAGA

ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da brez navedbe razlogov v 30 dneh odstopi od pogodbe. Odstopni rok poteče v 30 dneh od dneva prevzema. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti ponudnika o svoji odločitvi o odstopu od pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti na naslov trgovina hummel, Šaleška cesta 1, 3320 Velenje ali elektronski pošti na naslov: webshop@hummel.si. V vsakem primeru mora navesti številko naročila. V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec, ki ga najdete TUKAJ. (priložen pdf, ki ga je treba nekam linkat)

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

VRAČILO IZDELKA 

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel pošlje na naslov PE podjetja: trgovina hummel, Šaleška cesta 1, 3320 Velenje ali ga osebno prinese na navedeni naslov. 

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je  zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 8 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Če kateri od teh pogojev ni izpolnjen, bomo izdelek/e vrnili kupcu na njegove stroške. Zavrnitev prevzema vrnjenega izdelka, kupca ne odveže od odgovornosti plačila.

Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko +386 (0)41 72-1923.

Napotki za vračilo izdelkov:

Ker si pri spletnem nakupovanju, izdelkov ni mogoče fizično pogledati in otipati, kupcu omogočamo vračilo izdelkov (znotraj zakonskih okvirov in pogojev poslovanja spletne trgovine). Izdelki, ki so kupljeni na daljavo, naj se ne uporabljajo v času, ki je zakonsko namenjen odstopu od pogodbe. Kupec ima to možnost zato, ker izdelek ni bil v skladu s pričakovanji. Sledi nekaj navodil:

  • Najprej previdno odprite embalažo in jo shranite do trenutka, ko ste prepričani, da je izdelek pravi.
  • Preizkusite velikost izdelka, Če gre za spodnje perilo, kopalke, kopalne hlače, trening kratke hlače s podlogo, nogavice, itd. ne pomerjajte izdelkov na golo kožo, ampak prek drugih oblačil.
  • Čevljev, dvoranskih copat ali natikačev ne preizkušajte/obuvajte brez nogavic.
  • Ne odstranjujte originalne etikete, dokler niste 100% prepričani, da vam izdelek ustreza.
  • Uporabljen izdelek ni primeren za vračilo, če so na njem vidne sledi uporabe (umazanija, prah, madeži, praske, itd.).
  • Izdelka ne perite v pralnem stroju, dokler niste 100% prepričani o ustreznosti.
  • V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite na e-naslov webshop@hummel.si.
  • Blago vedno vrnite na naslov: Reakt d.o.o. PE trgovina hummel, Šaleška 1, 3320 Velenje.

V primeru poškodb blaga / izdelka glejte del o reklamacijah.

Vse stroške, povezane z vračilom izdelkov, plača kupec. Pošiljke z odkupnino zavrnemo. 

V. ODGOVORNOST ZA IZDELKE

REKLAMACIJE 

Kupec lahko za vsak kupljeni izdelek v primeru napake uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake.

Iz naslova stvarne napake lahko kupec napako na izdelku reklamira pri ponudniku in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (pri čemer pa naj izdelka ne uporablja več) ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom ali vračilo plačanega zneska. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.

Če napaka ni sporna, bo ponudnik čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugodil kupčevemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora ponudnik v enakem roku podati kupcu pisen odgovor.

Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov webshop@hummel.si . Kupec izpolni obrazec za vračilo/reklamacijo, ki ga prejme po e-pošti, in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži original račun. Reklamacij, ki nimajo ustrezne dokumentacije (npr. račun) ponudnik ne obravnava. Kupec mora v vsakem primeru (osebno ali po pošti / paketni distribuciji vrniti blago, da ponudnik lahko začne postopek reklamacije, razen v primeru, ko ponudnik oceni, da vračilo ni potrebno. Prav tako ponudnik ne sprejema nobenih vračil reklamiranega blaga, ki imajo kakršnokoli odkupno vrednost ob prejemu, s strani kateregakoli ponudnika transportnih, poštnih ali logističnih storitev.  

STVARNA NAPAKA 

»Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. 

Obrazec za prijavo stvarne napake se TUKAJ

REKLAMACIJE IZDELKOV POŠKODOVANIH MED PREVOZOM

V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, odprtja, manjkajoče izdelke, itd. vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. 

V primeru, da se odločite za prevzem poškodovane pošiljke jo morate ob prevzemu obvezno fotografirati ter shraniti za nadaljne postopke. Če poškodbe opazite takoj po prevzemu nas o tem obvestite na webshop@hummel.si Poslali vam bomo nadaljna navodila ozrioma začeli postopek reklamacije pri dostavni službi. Reklamacijo bomo skušali rešiti v najkrajšem možnem roku. 

POPRAVILO IZDELKA IN PREVZEM

V primeru, da ponudnik lahko zagotovi popravilo izdelka, se zavezuje, da ga bo opravil v 45 dneh, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjal z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom. Kupec je dolžan izdelke, ki jih je vrnil ponudniku zaradi uveljavljana reklamacije, stvarne napake ali popravila, prevzeti na naslovu za dostavo oz. v poslovalnici v roku 8 dni od prejema obvestila.

VI. PRAVILNIK O ZASEBNOSTI

SPLOŠNO 

Politika varstva osebnih podatkov velja za obdelavo in uporabo osebnih podatkov, ki ga izvaja družba Reakt, d.o.o. (v nadaljevanju: »upravljavec« ali »ponudnik«) ali ki se izvaja v imenu upravljavca. 

Izjava o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov

Upravljalec je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletnega mesta. Upravljalec ne bo pod nobenim pogojem in brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov ponudnika.

Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno mesto, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi in uredbami, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Ponudnik teh podatkov ne bo uporabil v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Ponudnik podatkov uporabnikov ne bo uporabil za pošiljanje promocijske e-pošte ali drugega nezaželenega promocijskega materiala, razen za pošiljanje tistih promocijskih obvestil, na katere se bo uporabnik naročil oz. s katerimi bo soglašal. Upravljalec lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.

Upravljalec bo osebne podatke uporabnikov vodil v zbirki osebnih podatkov samo toliko časa, kot je nujno potrebno, da se doseže namen, za katerega se osebni podatki zbirajo in vodijo.

Dostavni službi bo ponudnik zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte bo ponudnik stopil v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini, prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni trgovini prišlo do težav.

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval in spoštoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov trgovine. Zbrane osebne podatke bo ponudnik uporabljal izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Ponudnik bo storil vse potrebno, da pridobljene in zaupane osebne podatke zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, ki ponudnik posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja. 

Posredovanje uporabnikovih osebnih podatkov podjetju je v določenih primerih nujno, da lahko obdelovalec kot ponudnik izpolnjuje svoje pogodbene obveznosti do uporabnika. Ponudnik zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).

Upravljalec je odgovoren za varstvo osebnih podatkov v okviru dejavnosti, ki se izvajajo pri upravljalcu kot administratorju in izvajalcu.

UPORABA OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje podatke uporabnika:

  • ime in priimek,
  • naslov(e) za dostavo,
  • naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba),
  • davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba),
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime),
  • geslo v šifrirani obliki,
  • kontaktno telefonsko številko,
  • državo bivanja,
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini,
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda v svojem profilu.
  • Ponudnik ne odgovarja za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnese uporabnik. 

Ponudnik osebne podatke potrebuje za naslednje namene: 

  • Za registracijo uporabnika.
  • Za zagotavljanje izdelkov ali storitev, ki jih uporabnik zahteva.
  • Za boljše razumevanje in zagotavljanje prilagojene vsebine in storitev na podlagi uporabnikovih preteklih dejavnosti v naših storitvah z njegovim ločenim soglasjem, če je potrebno.
  • Za potrebe informiranja in oglaševanja izdelkov ali storitev.
  • Za ocenjevanje in analiziranje trga, strank, izdelkov, oglaševalskih akcij in/ali storitev, s čimer ponudnik bolje razume uporabnika in njegove navade ter na ta način ponudi ustrezna informativna ali oglasna sporočila, storitve in/ali izkušnje, če je potrebno z ločenim soglasjem uporabnika. 
  • Za pridobivanje uporabnikovega mnenja o izdelkih in storitvah ponudnika ter izvajanje anket med uporabniki, če je potrebno z ločenim soglasjem uporabnika. 
  • Za zagotavljanje storitev podpore.
  • Za organizacijo brezplačnih žrebanj z nagradami, nagradnih iger ali promocij, kot je dovoljeno z zakonodajo.
  • Za druge namene na podlagi vašega ločenega soglasja. 

Podatke od ali o uporabniku, vključno s tistimi ki jih ponudnik prejme iz različnih storitev, združimo za namene, ki so v skladu s tem Pravilnikom o zasebnosti. Podrobnosti uporabniškega računa pri ponudniku, slednji uporabi za vse storitve, ki zahtevajo račun pri ponudniku. Tudi naša priporočila, ponudbe ali vsebine po meri za vašo izboljšano izkušnjo oblikujemo na podlagi storitev z uporabo podatkov, ki nam jih posredujete neposredno, z uporabo storitev ali brskanjem po našem spletnem mestu, ali podatkih, ki nam jih naše zaupanja vredne tretje osebe posredujejo, da bi lahko bolje razumeli naše stranke. Kjer za pridobivanje podatkov za našo zbirko podatkov uporabljamo tretje osebe, poskrbimo, da so med nami in zunanjim ponudnikom izpolnjeni določeni pogoji, ki zagotavljajo, da so bili podatki od vas zakonito pridobljeni. 

Ponujamo vam številne možnosti izbire o uporabi vaših podatkov. Izberete lahko, ali želite od nas prejemati promocijska sporočila, in sicer najprej tako, da se naročite nanje, če se premislite, pa tako, da upoštevate navodila za odjavo, ki so priložena e-sporočilom.

Izbirate lahko tudi tako, da spremenite nastavitve določenih storitev. Na nas se lahko obrnete prek e-naslova info@hummel.si tudi, če potrebujete pomoč pri nadzoru možnosti, ki so vam na voljo.

VRSTE ZBIRANJA OSEBNIH PODATKOV  

Družba Reakt, d.o.o. in z nami povezane družbe (npr. Reakt, d.o.o. – Podružnica Zagreb) v nadaljevanju (ponudnik, Reakt, mi, nas, naš) se zavedamo pomembnosti pravice do zasebnosti za uporabnike spletnega mesta, zato v nadaljevanju sledi pojasnilo, kako zbiramo, uporabljamo, razkrivamo, prenašamo in shranjujemo osebne podatke uporabnika.

Ta pravilnik o zasebnosti velja za vse izdelke in storitve, ki jih upravlja in trži Reakt: fizične trgovine, spletna mesta in trgovine, platforme socialnih omrežij, sistemov za podporo strankam ali drugih spletnih aplikacij, ki se nanašajo na pravilnik ali so povezani z njim (v nadaljevanju: »storitve«). Ta pravilnik o zasebnosti velja ne glede na to, ali za dostop do storitev ponudnika uporabnik uporablja računalnik, mobilni telefon, tablico, oziroma drugo pametno napravo ali fizični kontakt.  

Ponudnik zbira različne vrste podatkov, povezanih s storitvami, ki vključujejo:

PODATKE, KI JIH PREJMEMO NEPOSREDNO OD VAS 

Nekatere storitve uporabnikom omogočajo, da ustvarijo račune ali profile. Za nastavitev računa ali profila v povezavi s temi storitvami ponudnik od uporabnika zahteva nekatere osebne podatke kot so ime in/ali priimek, naslov in kraj bivanja, datum rojstva, spol, e-poštni naslov, telefonska številka in/ali nakupne preference. 

Če od ponudnika kupite izdelek in/ali plačljivo storitev, bo zaradi obdelave naročila od vas zahteval ime in priimek, podatke za stik, naslov(e) za dostavo in pošiljanje računov ter morda tudi podatke o kreditni kartici. Hkrati bo ponudnik beležil podatke o predmetu nakupa, ceni, naslovu za dostavo, času dostave, načinu plačila, datumu plačila, morebitnih reklamacijah, izdanih računih.

Če se z vprašanjem o izdelku ali storitvi, povpraševanje, poizvedbo in/ali pritožbo obrnete na ponudnika, bo od vas zbiral podatke o izdelkih ali storitvah, ki jih morda potrebujete od družbe Reakt. Tako zbrani podatki bodo lahko vključevali vaše ime in priimek, glede na vrsto vaše poizvedbe morda tudi naslov, telefonsko številko, e-poštni naslov.

PODATKE, KI JIH ZBIRAMO V ZVEZI Z VAŠO UPORABO NAŠIH STORITEV

Podatke o napravi, kot so model strojne opreme, lokacija države ali kraja, naslov MAC, naslov IP, podatki o piškotkih, slikovnih pikah, različice operacijskih sistemov.

Dnevniške podatke, kot so ura in trajanje vaše uporabe storitve, iskalne poizvedbe, ki jih vnesete prek storitev, in morebitni podatki, shranjeni v piškotkih, ki smo jih z vašim dovoljenjem shranili v vaši napravi.

Druge podatke o vaši uporabi storitev, kot so aplikacije, ki jih uporabljate, spletna mesta, ki jih obiskujete, in način dela z vsebino, ki je na voljo prek storitve.

PODATKE, KI JIH PREJMEMO OD VIROV TRETJIH OSEB

Podatke o vas lahko prejmemo od javno in komercialno dostopnih virov (kot to dovoli zakonodaja) ter jih lahko združimo z drugimi podatki, ki jih prejmemo od vas ali o vas. Podatke o vas lahko prejmemo tudi prek storitev družabnih omrežij drugih ponudnikov, ko se povežete s temi storitvami.

DRUGI PODATKI, KI JIH ZBIRAMO

Zbiramo lahko tudi druge podatke o vas ali vaši uporabi storitev, odločitve in sicer tako, kot je opisano na mestu zbiranja, ali kako drugače z vašim ločenim soglasjem, kjer je potrebno.

Odločite se lahko, da nam določenih vrst podatkov (npr. podatkov, ki jih zahtevamo med registracijo računa) ne posredujete, vendar lahko to vpliva na vašo zmožnost uporabe nekaterih storitev. V času zbiranja podatkov vam bomo zagotovili vse ustrezne informacije, ki jih potrebujete za sprejem utemeljene odločitve.

Morda bomo zahtevali tudi vaše ločeno soglasje za zbiranje podatkov ali vas ločeno obvestili o tem, kako vaše osebne podatke zbiramo na način, ki ni opisan v tem pravilniku o zasebnosti, kot je potrebno za nekatere dodatne storitve. 

NAMEN ZBIRANJA IN UPORABA OSEBNIH PODATKOV 

 

PRAVNA PODLAGA

Ponudnik osebne podatke obdeluje za zgoraj opisane namene. Pravna podlaga družbe Reakt za obdelavo osebnih podatkov vključuje obdelavo, ki je potrebna za izvajanje pogodbe med uporabnikom in Reaktom (na primer za to, da vam ponudnik zagotovi in izvede storitve): 

  • Za izpolnjevanje zakonskih zahtev (na primer za ravnanje, skladno z računovodskimi pravili, in obvezna razkritja organom pregona).
  • Za utemeljene interese ponudnika (na primer za upravljanje našega odnosa z vami in izboljšanje ustreznosti naše komunikacije, izkušenj in storitev za stranke) in temelji na soglasju naših strank (na primer za komuniciranje z vami glede naših izdelkov in storitev ter zagotavljanje trženjskih informacij), ki ga je mogoče naknadno kadarkoli preklicati tako, da se obrnete na nas, kot je navedeno v razdelku »6.3.6. Upravljalec osebnih podatkov in kontakt« v tem obvestilu o zasebnosti, kar pa ne vpliva na zakonitost obdelave, ki temelji na soglasju pred njegovim preklicem.

DELJENJE PODATKOV Z DRUGIMI 

Vaših osebnih podatkov prek storitev ne razkrivamo,  razen kot je opisano v tem Pravilniku o zasebnosti. Dostop do osebnih podatkov in njihova obdelava sta dovoljena zaposlenim v družbi Reakt ali njenih podružnicah, in sicer v okviru njihovih službenih zadolžitev ali pogodbenih obveznosti. Vaše osebne podatke delimo z našimi podružnicami in/ali povezanimi podjetji ter našimi zaupanja vrednimi ponudniki storitev, ki za nas izvajajo zbiranje in/ali analiziranje podatkov, in sicer na podlagi zakonsko izvršljivih sporazumov, ki ščitijo vaše podatke. Našim ponudnikom storitev ne dovolimo uporabe ali razkrivanja podatkov, razen kolikor je to potrebno za izvajanje storitev v našem imenu ali upoštevanje zakonskih zahtev. 

Reakt in/ali naše podružnice ter zunanji ponudniki storitev lahko podatke o vas razkrijejo:   

  • v primeru, da to od nas zahteva zakonodaja ali pravni postopek (na primer sodni nalog ali sodni poziv).  
  • kot odgovor na zahteve vladnih agencij, kot so organi pregona.
  • Da vzpostavimo, uveljavimo ali zaščitimo svoje zakonite pravice.
  • Ko menimo, da je razkritje potrebno ali primerno za preprečitev fizične ali druge škode ali finančne izgube.
  • V povezavi s preiskavo domnevne ali dejanske nezakonite dejavnosti.
  • V primeru prodaje ali prenosa dela ali celote našega podjetja ali sredstev (tudi v primeru združitve, prevzema, prodaje, prenosa, reorganizacije, razpustitve ali likvidacije).
  • Na drug način z vašim ločeno podanim soglasjem.

Osebne podatke posredujemo: 

  • Podružnicam. Vaše podatke si lahko za namene, opisane v tem pravilniku o zasebnosti, izmenjujejo družbe, povezane z družbo Reakt. Izraz »povezane družbe ali podružnice« se nanaša na podjetja, ki so z družbo Reakt povezana prek skupnega lastništva ali nadzora. Družbe, povezane z nami, vključujejo podjetja z imenom Reakt.
  • Poslovnim partnerjem. Vaše podatke lahko delimo tudi z zaupanja vrednimi poslovnimi partnerji, vključno s prodajalci, vendar ne omejeno nanje. Ti subjekti lahko uporabljajo vaše podatke zato, da vam zagotavljajo storitve, ki jih zahtevate, ustvarjajo napovedi o stvareh, ki vas zanimajo, ter vam lahko posredujejo promocijska gradiva, oglase in druga gradiva z vašim ločenim soglasjem.
  • Ponudnikom storitev. Vaše podatke lahko razkrijemo tudi skrbno izbranim podjetjem, ki zagotavljajo storitve za nas ali v našem imenu, kot so podjetja, ki nam pomagajo pri dostavi izdelkov ali storitev, popravilih, centrih za stik s strankami, dejavnosti skrbi za stranke, oglaševanju, izvajanju anket o zadovoljstvu strank, pošiljanju e-poštnih sporočil v našem imenu. Zmožnost uporabe vaših podatkov za namene, ki niso povezani z zagotavljanjem storitev za nas, je za te subjekte omejena s pogodbenimi določili.   
  • Drugim osebam, ko to zahteva zakonodaja ali ko je treba za zaščito naših storitev. V določenih primerih lahko vaše podatke razkrijemo drugim osebam: da ravnamo v skladu z zakonodajo ali se odzovemo na obvezen pravni postopek (kot je odredba o hišni preiskavi ali druga sodna odločba), da preverimo ali uveljavimo skladnost s pravilniki, ki veljajo za naše storitve in da zaščitimo pravice, lastnino ali varnost družbe Reakt ali katere koli z nami povezane družbe, poslovnega partnerja ali stranke.
  • Drugim v okviru poslovnih transakcij. Vaše podatke lahko razkrijemo tretji osebi pri združitvi ali prenosu podjetja, njegovi pripojitvi ali prodaji, oziroma v primeru stečaja. 
  • Drugim z vašim soglasjem ali po vašem navodilu. Poleg razkritij, opisanih v tem pravilniku o zasebnosti, lahko podatke o vas delimo s tretjimi osebami, če ločeno soglašate s tem ali to zahtevate. 

HRAMBA OSEBNIH PODATKOV 

Z ustreznimi ukrepi zagotavljamo, da se podatki o vas hranijo skladno s temi načeli:

  1. Vsaj za obdobje, v katerem se podatek uporablja za to, da vam zagotovimo storitev.
  2. Skladno z zakonodajo, pogodbo ali našimi zakonskimi obveznostmi le za toliko časa, kot je to potrebno za namene, za katere so obdelani, ali dlje časa, če to zahteva kakršna koli pogodba in veljavna zakonodaja, ali za statistične namene, za katere veljajo ustrezni zaščitni ukrepi.

 Vaših osebnih podatkov ne bomo hranili dalj časa, kot je potrebno za namene, za katere so bili zbrani. To pomeni, da bomo podatke uničili ali izbrisali iz naših sistemov, ko niso več potrebni.

SKRB ZA VARNOST 

Varstvo vaših podatkov jemljemo resno in smo zato vzpostavili fizične in tehnične ukrepe za zaščito podatkov, ki jih zbiramo v povezavi s storitvami. Vendar kljub uvedbi ustreznih ukrepov za zaščito vaših podatkov, nobeno spletno mesto, prenos prek interneta, računalniški sistem ali brezžična povezava niso povsem varni.

Uporabili bomo ukrepe, skladne z upoštevno zakonodajo, ki so ustrezni za zagotavljanje, da vaši osebni podatki ostanejo zaščiteni.

PRAVICA DO OBVEŠČANJA IN IZBRISA 

Pravico imate do informacij o vaših osebnih podatkih, ki jih smo jih zbrali o vas in od nas zahtevati, da popravimo netočnosti v podatkih, oporekati obdelavi ali zahtevati njeno omejitev, zahtevati dostop do podatkov. Prav tako imate pravico do izbrisa teh podatkov. Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov je Dimitrija Gavriloski, Reakt, d.o.o., PE Šaleška 1, 3320 Velenje. Če imate vprašanja glede izbrisa, obdelave ali uporabe osebnih podatkov se lahko obrnete tudi na info@hummel.si

Informacije o stanju naročila: Pridržujemo si pravico, da vas prek e-pošte in/ali telefonsko prek SMS sporočila obvestimo, ko je vaše naročilo odpremljeno ali ko je naročilo pripravljeno za osebni prevzem. Če artikli za osebni prevzem niso bili prevzeti več kot 3 dni, si pridržujemo pravico klica na posredovano telefonsko številko, kot opomnik za prevzem artiklov.

Promocijska in informativna sporočila: Po prijavi na sporočila bosta vaše ime, telefonska številka in e-naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v promocijske namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na prejemanje obvestil ste prijavljeni le, če je ob naročilu obkljukano posebno polje, ki vam omogoča prijavo na sporočila in/ali če ste se prijavili na sporočila prek spletnih obrazcev.

Iz baze prejemnikov obvestil se lahko kadarkoli odjavite s sporočilom na info@hummel.si ali s klikom na povezavo »Odjava« na dnu promocijskih elektronskih sporočil.

Za odjavo od občasnih promocijskih SMS sporočil na prejeto SMS sporočilo odgovorite z besedilom »Odjava« in vašo telefonsko številko bomo odstranili iz baze prejemnikov sporočil.

Vsak uporabnik, čigar podatke ponudnik zbira, hrani in obdeluje ima naslednje pravico(e):

  • Do pozabe - če posameznik ne želi več, da se njegovi osebni podatki, ki jih hrani in obdeluje obdelovalec obdelujejo in ob pogoju, da ni zakonitih razlogov za njihovo nadaljnjo hrambo, lahko od ponudnika kadarkoli zahteva, da se njegovi podatki zbrišejo.
  • Vedeti, kako dolgo se hranijo osebni podatki.
  • Zahtevati popravek, izbris ali vložiti pritožbo.
  • Do prenosa - posameznik lahko od ponudnika zahteva, da mu zagotovi osebne podatke v zvezi z njim, ki jih je posredoval upravljavcu, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki.
  • Do pravnega sredstva in sankcije - posameznik ima pravico vložiti pritožbo pri nadzornem organu, pa tudi pravico do pravnih sredstev zoper odločitev nadzornega organa ali v primeru neukrepanja nadzornega organa, pravico do odškodnine in odgovornosti.
  • Ne biti podvržen ukrepom, ki izhajajo zgolj iz profiliranja, analize ali predvidevanj z uporabo avtomatiziranih sredstev obdelave.
  • Do umika soglasja - posameznik ima pravico do umika soglasja za nadaljnjo obdelavo osebnih podatkov.

PODATKI O UPRAVLJALCU PODATKOV

Reakt, trgovina in komunikacije, d.o.o. 

Cesta Františka Foita 2, 3320 Velenje

Matična številka: 3378055000

Telefon: 041 282 424

E-pošta: info@hummel.si 

Če imate morebitna konkretna vprašanja, nam (upravljavcu podatkov za EU) pišite na e-naslov ali fizični naslov zgoraj.

Če želite uveljaviti svojo pravico do dostopa do podatkov, njihovega popravka in izbrisa ali pravico do ugovarjanja ali omejitve oziroma do prenosljivosti podatkov nam pišite na enega od zgoraj navedenih naslovov.

Če menite, da naša obdelava vaših osebnih podatkov krši veljavno zakonodajo, lahko pri ustreznem nadzornem organu vložite pritožbo:

Mojca Prelesnik, Zaloška 59, 1000 Ljubljana

Tel. +386 1 230 9730

E-pošta: gp.ip@ip-rs.si https://www.ip-rs.si/ 

POVEZAVE IN VSEBINE TRETJIH OSEB 

Povezave in izdelki tretjih oseb v okviru naših storitev. Naše storitve lahko vključujejo povezave do spletnih mest in storitev tretjih oseb, ki jih ne nadzorujemo. Za varnost ali zasebnost kakršnih koli podatkov, ki jih zbirajo spletna mesta ali druge storitve, ne odgovarjamo. Bodite previdni in preberite izjave o zasebnosti, ki veljajo za spletna mesta in storitve tretjih oseb, ki jih uporabljate.

Tretje osebe, ki ponujajo vsebino, oglase ali funkcije v okviru naših storitev. V okviru naših storitev lahko nekatero vsebino, oglase in funkcije ponujajo tretje osebe, ki niso povezane z nami. V takih primerih smo sklenili pogodbe s temi tretjimi osebami, npr.:  

  • omogočamo vam ogled video vsebine, ki jo ponujajo ponudniki vsebine,
  • nekatere tretje osebe lahko objavljajo oglase ali vodijo evidenco o tem, katere oglase si uporabniki ogledajo, kako pogosto si jih ogledajo in kako se odzivajo nanje,
  • omogočamo vam, da določene vsebine v okviru storitev delite z drugimi prek družbenih omrežij, kot so Facebook, Instagram, Twitter, Tik Tok, Google, LinkedIn, itd.

Te tretje osebe lahko zbirajo ali prejemajo določene podatke o vaši uporabi storitev, vključno prek piškotkov, slikovnih pik, svetilnikov in podobnih tehnologij, te podatke pa lahko zbirajo v daljših časovnih obdobjih in jih združujejo s podatki, zbranimi iz različnih spletnih mest in spletnih storitev. Reakt ne nadzoruje zbiranja podatkov in načinov uporabe pri teh podjetjih. Nekatera od teh podjetij sodelujejo v industrijsko razvitih programih, ki potrošnikom omogočajo, da izberejo prejemanje ciljanih oglasov. Bodite previdni in preberite izjave o zasebnosti, ki veljajo za spletna mesta in storitve tretjih oseb, ki jih uporabljate.

Če se povežete s storitvijo družabnega omrežja, lahko za omogočanje prijave iz tega omrežja prejmemo in shranimo podatke za preverjanje pristnosti ter druge podatke, ki nam jih dovolite prejemati ob povezovanju s takimi omrežji.

Če se z družabnim omrežjem povežete prek naprave, ki jo poleg vas uporabljajo tudi drugi uporabniki, lahko ti vidijo podatke shranjene ali prikazane v povezavi z vašimi računi v družabnih omrežjih, s katerimi se povežete. Priporočamo, da se odjavite iz vseh takih mest in podatke delite samo s posamezniki, ki jim zaupate. 

Pri družbi Reakt, d.o.o. dajemo poudarek vašemu zaupanju. Zavezani smo k varovanju vaših osebnih podatkov. Uredba o GDPR je pozitiven korak naprej, saj povečuje vaše obstoječe pravice do zasebnosti in varnosti podatkov ter izboljšuje zaščito vaših osebnih podatkov. Osebne podatke, ki ste nam jih posredovali jemljemo zelo resno. V duhu teh pozitivnih sprememb smo posodobili našo Politiko in pravilnik varstva osebnih, vključno z načinom zbiranja, shranjevanja in obdelave vaših osebnih podatkov. Posodobili smo kontaktne podatke, način uveljavljanja vaših pravic. Ničesar vam ni treba storiti takoj, toda če želite izvedeti več, si lahko pravilnik o zasebnosti ogledate kadarkoli. Še naprej bomo zagotavljali, da vam ne bodo manjkale najnovejše novice, posodobitve in (akcijske) ponudbe o naših izdelkih in storitvah.

VII. PIŠKOTKI, SVETILNIKI IN DRUGE TEHNOLOGIJE

O PIŠKOTKIH

Piškotki so majhne datoteke za shranjevanje podatkov v računalnik, mobilni telefon ali drugo napravo uporabnika. Subjektu, ki jih namesti v napravo, omogočajo, da ga prepozna na različnih spletnih mestih, v storitvah, napravah in/ali med sejami brskanja. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga ima uporabnik - ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči.  

Piškotki se uporabljajo za različne namene. Primer:

Piškotki si lahko zapomnijo vaše poverilnice za vpis, tako da vam jih ni treba vnesti ob vsaki prijavi v storitev.
Piškotki pomagajo nam in tretjim osebam pri razumevanju, kateri deli naših storitev so najpriljubljenejši, saj lahko vidimo, do katerih spletnih strani in funkcij obiskovalci dostopajo ter koliko časa se zadržujejo na teh straneh. S preučevanjem tovrstnih podatkov lahko bolje prilagodimo storitve in vam zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.

Piškotki nam in tretjim osebam pomagajo pri ugotavljanju, katere oglase ste si že ogledali, da se pri vsakokratnem dostopu do storitve ne prikaže vedno isti oglas.

Piškotki z zbiranjem podatkov o vaši uporabi naših storitev in drugih spletnih mest ter aplikacij pomagajo nam in tretjim osebam pri zagotavljanju ustrezne vsebine in oglasov.

Če do storitve dostopate s spletnim brskalnikom, lahko svoj brskalnik konfigurirate tako, da sprejema vse piškotke, zavrača vse piškotke ali vas obvesti o pošiljanju piškotkov. Brskalniki se med seboj razlikujejo, zato prek menija »Pomoč« v svojem brskalniku preverite, kako spremenite nastavitve piškotkov. V operacijskem sistemu vaše naprave so morda dodatni kontrolniki za piškotke.

Nekatere storitve so izdelane tako, da delujejo na podlagi piškotkov. Če piškotke onemogočite, lahko to vpliva na vašo zmožnost uporabe teh storitev ali nekaterih njihovih delov.

POTREBNOST PIŠKOTKOV

Piškotki zagotavljajo uporabniku prijazne spletne storitve. Komunikacija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je zaradi delovanja piškotkov hitrejša in preprostejša. Z njihovo pomočjo si spletno mesto si zapomni posameznikove nastavitve in izkušnje, s čimer je uporabniku prihranjen čas, brskanje po spletu pa bolj učinkovito in prijazno.

Ponudnik vsakemu uporabniku ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeli piškotek za identifikacijo, spremljanje nakupovalne košarice in zagotavljanje sledljivosti, ki se v pomnilniku strežnika shranjuje le za čas trajanja obiska spletne trgovine in se kot posledica neaktivnosti izbriše po določenem času.  Ponudnik lahko na osebni računalnik uporabnika shrani tudi nekatere trajne piškotke, kot npr. identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki za prepoznavanje ob naslednjem obisku spletnega mesta in/ali trgovine in/ali ocene artiklov, s pomočjo katerega uporabnik ve, katere artikle je že ocenil, posredno pa tudi piškotke zunanje storitve Google Analytics, ki služijo analizi obiskov spletnega mesta.

Ponudnik lahko te podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Za potrebe zagotavljanja spletne varnosti podjetje zbira tudi IP naslove, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta.

OMOGOČANJE / ONEMOGOČANJE PIŠKOTKOV

Na našem spletnem mestu uporabljamo naslednje vrste piškotkov:

Nujni/Obvezni piškotki, ki omogočajo naročanje izdelkov in prejemanje storitev z našega spletnega mesta. 

Analitični piškotki, ki omogočajo analiziranje uspešnosti in zasnove spletnih mesti in odkrivanje napak. S to vrsto piškotka lahko na primer prepoznamo, da ste že kdaj obiskali naše spletno mesto, in prikažemo, kateri deli spletnega mesta so najbolj priljubljeni, ker nam omogočajo spremljanje, do katerih strani najpogosteje dostopajo naši obiskovalci in koliko časa so na njih. Za to med drugim uporabljamo piškotke storitev Google Analytics in Adobe ter druge podobne analitične piškotke.. Podatki, ki jih piškotek ustvari o uporabi spletnega mesta, bodo na primer običajno shranjeni v strežniku družbe Google v Združenih državah. Če pa ste v EU ali v EGP, bo Google pred tem skrajšal vaš naslov IP. Samo v izjemnih primerih bo vaš celoten naslov poslan v strežnik družbe Google v Združenih državah in skrajšam tam. Google bo te podatke v našem imenu uporabil za namene sestavljanja poročil o dejavnosti na spletnem mestu in zagotavljanja drugih storitev, povezanih z dejavnostjo spletnega mesta in internetno uporabo. Naslov IP, poslan iz vašega brskalnika v okviru storitve Google Analytics, ne bo povezan z nobenimi drugimi podatki, ki jih hrani Google. Če prenesete in namestite ta vtičnik za brskalnik (https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=en ), lahko preprečite pošiljanje podatkov o spletni uporabi, ki jih ustvari piškotek (vključno z vašim naslovom IP), družbi Google.Za več informacij o drugih ponudnikih storitev nam pišite na info@hummel.si

Funkcionalni piškotki, ki nam omogočajo zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Ta vrsta piškotka na primer zagotavlja, da bodo informacije, prikazane ob vašem naslednjem obisku našega spletnega mesta, skladne z vašimi uporabniškimi nastavitvami ali z računom Reakt, iz katerega ste sledili povezavi do našega spletnega mesta, ali s tem, da ste sledili povezavi do našega spletnega mesta v e-poštnem sporočilu, ki vam ga je poslal Reakt  ali eden od naših zaupanja vrednih zunanjih ponudnikov storitev, ki se v našem imenu obrača na vas.

Oglaševalski piškotki, ki nam in našim skrbno izbranim partnerjem omogočajo, da vam prikazujemo oglase ali se na vas obrnemo neposredno, če ste dali soglasje za to, ki se ujemajo s tem, kar vas zanima, na primer z zbiranjem podatkov o izdelkih, ki ste jih prebrskali ali naročili na našem spletnem mestu. Primer: oznake Google za ponovno trženje med drugimi uporabljamo, da omogočimo oglaševanje izdelkov, ki ste jih prebrskali na našem spletnem mestu. 

Če želite več informacij o tem, kako delujejo oznake Google za ponovno trženje, kliknite tukaj:  http://www.google.co.uk/think/products/newremarketing-tag.html.

Naše spletno mesto lahko prikaže tudi vsebino s spletnega mesta ali iz storitve tretje osebe, zaradi česar bodo na vašem trdem disku ali v brskalniku shranjeni piškotki tretjih oseb. Shranjevanja teh piškotkov ne nadzorujemo in če želite več informacij, si oglejte pravilnike o zasebnosti ustreznih tretjih oseb.

Onemogočanje piškotkov v spletnem brskalniku in informacije o nastavitvah piškotkov v svojem spletnem brskalniku najdete tukaj: 

Safari 

Internet Explorer

Chrome

Firefox

Opera

Če spremenite ali izbrišete brskalnikovo datoteko s piškotki, spremenite ali nadgradite vaš brskalnik ali napravo, boste morda morali ponovno onemogočiti piškotke. Postopek za upravljanje in brisanje piškotkov se med brskalniki razlikuje. Sledenje Google Analytics lahko onemogočite tukaj.  

SVETILNIKI IN SLIKOVNE PIKE

Skupaj z nekaterimi tretjimi osebami lahko uporabljamo tudi tehnologijo, imenovano svetilniki ali slikovne pike, ki podatke iz vaše naprave posredujejo v strežnik. Svetilniki in slikovne pike so lahko vdelani v spletno vsebino, videoposnetke in e-poštna sporočila, strežniku pa lahko omogočajo, da prebere iz vaše naprave določene vrste podatkov, ve, kdaj ste si ogledali določeno vsebino ali določeno e-poštno sporočilo ter določi uro in datum, ko ste si ogledali svetilnik in slikovno piko, ter IP naslov vaše naprave. Skupaj z nekaterimi tretjimi osebami uporabljamo svetilnike in slikovne pike za različne namene, med drugim za analiziranje uporabe naših storitev ter (skupaj s piškotki) za zagotavljanje vsebine in oglasov, ki so za vas najustreznejši.

Ko dostopate do naših storitev in jih uporabljate, razen spletnih mest zunanjih ponudnikov storitev, nam boste morali dati ločeno soglasje za shranjevanje piškotkov (kar vključuje druge tehnologije za lokalno shranjevanje, svetilnike, slikovne pike in druge podatke v vaših napravah). Dati nam boste morali tudi ločeno soglasje za naš dostop do teh piškotkov (kar vključuje tehnologije za lokalno shranjevanje, svetilnike, slikovne pike in podatke) in dostop tretjih oseb, navedenih zgoraj. Če ne sprejmete piškotkov, bo to vplivalo na vašo izkušnjo na našem spletnem mestu oziroma z našimi storitvami, in ko bomo zahtevali to soglasje, vam bodo na voljo dodatne informacije.

VTIČNIKI ZA DRUŽBENA OMREŽJA

Naše storitve uporabljajo vtičnike za družbena omrežja (»vtičniki«). Ko uporabljate storitev, ki uporablja vtičnike, so lahko podatki neposredno preneseni iz vaše naprave upravljavcu družbenega omrežja. Na podatke, ki jih zbira vtičnik, nimamo nobenega vpliva. Če ste prijavljeni v družbeno omrežje, je vašo uporabo storitve mogoče povezati z vašim računom v družbenem omrežju. Če imate interakcije z vtičniki, na primer tako, da všečkate, sledite ali delite z drugimi, ali vnesete komentar, so lahko podatki samodejno prikazani v vašem profilu v družbenem omrežju. Tudi če niste prijavljeni v račun za družbeno omrežje, je mogoče, da vtičniki upravljavcem družbenega omrežja pošiljajo vaš IP naslov. Prosimo, da pri uporabi naših storitev, to upoštevate.

Informacije o upravljavcih družbenih omrežij za vtičnike, uporabljene v naših storitvah (»upravljavci«) so na voljo v nadaljevanju:

Upravljavci za vtičnike, uporabljene v naših storitvah.

Če ste včlanjeni v enega ali več naslednjih družbenih omrežij in ne želite, da upravljavec podatke o vaši uporabi naših storitev poveže z vašimi članskimi podatki, ki jih že shranjuje upravljavec, se pred uporabo naših storitev odjavite iz družbenega omrežja.

 Meta
Upravljavec podatkov: MetaIreland Limited, Hanover Reach, 5-7 Hanover Quay, 2 Dublin, Ireland (»Facebook«). Več informacij je na Facebookovem spletnem mestu s pravilnikom o zasebnosti na tem naslovu TUKAJ

Google
Upravljavec podatkov: Google Inc., Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA (»Google«). Več informacij je na spletnem mestu družbe Google s pravilnikom o zasebnosti na tem naslovu TUKAJ

LinkedIn
Upravljavec podatkov: LinkedIn Ireland, Gardner House, Wilton Place, Wilton Plaza, Dublin 2, Irska (»LinkedIn«). Več informacij je na LinkedInovem spletnem mestu s pravilnikom o zasebnosti na tem naslovu TUKAJ